Це вже третя субкомпактна модель у гамі бренду Wuling, що належить китайському спільному підприємству концернів General Motors та SAIC. Бюджетний Wuling Mini EV увійшов десятку найпопулярніших авто у світі (470 тисяч екземплярів було продано в минулому році), слідом з’явився ще більш мініатюрний Wuling Nano EV. Нова модель Air ev була вперше показана ще влітку, а тепер вона стала на конвеєр, причому одночасно в Китаї та Індонезії. Але тільки на китайському ринку цей мікрокар запропонований у двох варіантах з різною довжиною кузова та кількістю місць у салоні.

Wuling Air ev
Wuling Air ev виділяється незвичайним дизайном, штатні колеса – 12-дюймові з стильними ковпаками. Прості версії матимуть галогенові фари та задні ліхтарі з лампами розжарювання. Більш дорогі варіанти – зі LED-оптикою і смугою, що світиться, на всю ширину передка. В основі лежить та сама проста задньопривідна платформа GSEV (Global Small Electric Vehicle), що в інших мікрокарів бренду Wuling. Попереду тут стійки McPherson, а ззаду – нерозрізний міст із редуктором, у якому розташований електродвигун. Кліренс становить 126 мм.
Читайте також Новий Wuling Mini EV Cabrio: найменший кабріолет в світі

Базовий Wuling Air ev розрахований тільки на двох людей і за розмірами поступається добре відомій моделі smart fortwo. Довжина автівки – всього 2 599 мм, колісна база – 1 635 мм, а висота (1 631 мм) більша ніж ширина (1 505 мм). За сидіннями залишилося місце для багажу, але об’єм відсіку невеликий, і компанія його об’єм не вказує. Такий Wuling можна купити тільки в Китаї, оснащений електродвигуном з віддачею 41 к.с. та 110 Нм. Ємність літій-залізо-фосфатної тягової батареї – 26,7 кВт∙год, а паспортна дальність ходу – 300 км.

Чотиримісний Wuling Air ev випускають у Китаї та Індонезії. Перед задньою віссю додано вставку довжиною 375 мм з бічними віконцями, тому колісна база зросла до 2 010 мм, а загальна довжина — до 2 974 мм. На другому ряду встановлений двомісний диван із кріпленнями для дитячих сидінь Isofix, але багажника у такій конфігурації немає взагалі. Для перевезення поклажі можна скласти половинки задньої спинки.
Читайте також Компанія Geely представила свій найменший автомобіль

Специфікації чотиримісних авто залежать від ринку збуту. Наприклад, в Індонезії машини оснащують таким же електродвигуном, як у китайського короткого мікрокара, плюс можна вибрати акумулятор ємністю 17,3 або 26,7 кВт∙год (на 200 або 300 км пробігу). У Китаї інші конфігурації: там чотиримісна версія має двигун із віддачею 68 к.с. і 140 Нм, батарея на 28,4 кВт∙год (на 300 км), а також є зарядний пристрій постійного струму потужністю 80 кВт (інші версії можуть заряджатися лише від терміналів змінного струму до 8 кВт).

Стандартне оснащення мікрокара включає дві подушки безпеки, ABS, кондиціонер та семидюймовий екран для віртуальних приладів. Серед опцій – система стабілізації, медіасистема з дисплеєм діагоналлю 10,25 дюйма, камери переднього та заднього огляду, покращене оздоблення салону, а для чотиримісної версії передбачено ще й систему кругового огляду. Максимальна швидкість усіх модифікацій – 100 км/год.
У Китаї базовий Wuling Air ev коштує 10 тисяч доларів, а за чотиримісну модифікацію просять щонайменше 11 700 доларів. На ринку Індонезії ціни лише починаються з 15 200 доларів.
Читайте також Abarth 500e став першим електрокаром бренду