Американському кросоверу Volkswagen Atlas (він же Teramont) йде вже сьомий рік, але замість нового покоління компанія провела другий рестайлінг. Одночасно оновлений і укорочений Atlas Cross Sport, хоча він дебютував пізніше за базове авто і для нього це тільки перша модернізація. Але цікаво, що оновлення проведено на зразок китайського Teramont. Принаймні новий інтер’єр у американських Atlas той самий, що в КНР з’явився ще в 2021 році.
2024 Volkswagen Atlas
Представники компанії заявляють, що новий салон виготовлений з дорожчих і навіть “преміальних” матеріалів. Наприклад, передня панель обтягнута шкірозамінником, плюс з’явилося контурне підсвічування з тридцятьма кольорами на вибір. В цілому ж салон оформлений в одному стилі із сучасними Volkswagen епохи Golf восьмого покоління.
Віртуальні прилади (10,25 дюйма) включені в базове оснащення, екран медіасистеми став більшим (12 дюймів замість восьми) і тепер встановлений окремо від передньої панелі, а центральні дефлектори вентиляції зроблені горизонтальними (замість вертикальних). Бічні дефлектори тепер дворівневі з роздільним регулюванням потоків. В списку опцій з’явився проекційний дисплей, а база тепер включає тризонний клімат-контроль, вентиляцію передніх сидінь та підігрів керма.
Читайте також В Америці дебютував оновлений Chevrolet Trailblazer
Блок керування клімат-контролем зменшився до смужки сенсорних кнопок – інші налаштування заховані в меню мультимедіа. Сенсорними стали кнопки на кермі та пульт управління зовнішнім світлом (ліворуч від керма). Мініатюрний селектор “автомата” без механічного зв’язку з коробкою передач дозволив обладнати додаткову полицю внизу центрального тунелю.
Читайте також Оновлений Polestar 2 отримав задній привід замість переднього
Екстер’єр Atlas теж змінився в стилі китайського побратима, проте про повну схожість не йдеться. З’явилися нові фари та бампери, причому вже в базовій комплектації встановлено адаптивне головне світло, а починаючи з другої комплектації кросовери мають світлодіодну смугу на всю ширину передка та підсвічування емблеми. Задні ліхтарі і у “великого” Atlas, і у версії Cross Sport тепер теж об’єднані смугою, що світиться. З’явився більший спойлер-козирок, а у короткого кросовера — розвиненіша імітація дифузора.
Читайте також Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Важливі зміни сталися під капотом. Слідом за кросовером Toyota Highlander американський Atlas втратив великий атмосферник – двигун VR6 3.6 (280 к.с., 361 Нм) відправлений у відставку. У гамі залишився тільки початковий чотирициліндровий турбодвигун 2.0 TSI, але його віддача збільшена з 238 к.с. та 350 Нм до 273 к.с. та 370 Нм. Усі авто мають восьмиступінчастий “автомат”, привід – передній або повний.
Виробництво оновлених Atlas в Америці розпочнеться влітку, у продажу вони з’являться у третьому кварталі. Зараз дорестайлінговий семимісний Volkswagen Atlas тут коштує від 35 150 доларів, а за п’ятимісний Atlas Cross Sport просять щонайменше 34 460 доларів.
Читайте також Toyota представила великий кросовер Grand Highlander