В США свято національного масштабу: напередодні відкриття автошоу у Детройті дебютував новий Ford Mustang. Це вже сьоме покоління легендарного поні-кара, який в останні роки утримує звання спортивного автомобіля, що найбільше продається, не тільки в Америці, а й у світі. Наприклад, минулого року Ford продав 70 тисяч Мустангів, із них 76% — у рідних Штатах.
Ford Mustang 2024. Фото та відео
Ентузіасти мають бути задоволені: у сьомому поколінні Mustang залишився собою. Він не перетворився на електрокар, не став гібридом, і навіть повного приводу не отримав. За великим рахунком, перед нами глибока модернізація попередньої моделі зразка 2014 року, тому що платформа зі стійками McPherson спереду і задньою незалежною підвіскою, каркас кузова і навіть більшість агрегатів у нового Mustang ті ж самі. Як і раніше, Ford Mustang 2024 модельного року запропонований у варіантах купе та кабріолету з м’яким складним дахом.
Дизайн Мустанга переосмислений, а головна втрата — круглі прожектори у фарах, які насамперед відсилали до першого покоління моделі. Тепер Mustang має світлодіодну передню оптику із прямокутними секціями. Версії з турбочетвірками та двигунами V8 мають різне оформлення передньої частини: восьмициліндровий Mustang легко впізнати по окремих секціях у радіаторній решітці. Програма індивідуалізації стала різноманітнішою: навіть для гальм можна замовити чорний, червоний або синій колір супортів.
Інтер’єр оформлений по-новому. Розробники запевняють, що саме цього хотіли покупці: тепер Mustang має єдину панель із двома екранами без козирків. Для показання приладів призначений дисплей діагоналлю 12,4 дюйми, є кілька режимів відображення.
Медіасистема Sync 4 має більший екран (13,2 дюйма), у неї ж зашито керування клімат-контролем, а на центральній консолі залишилося лише кілька гарячих клавіш та рукоятка гучності. Передбачено оновлення “по повітрю”. Серед нових опцій – розвинена контурна підсвітка салону та бездротова зарядка для гаджетів. А незвичайна електронна фішка Мустанга – можливість не тільки дистанційно запустити двигун, але і погазувати на місці, натискаючи кнопку на пульті-ключі.
Mustang отримав електромеханічне стоянкове гальмо, проте в салоні збережений традиційний важіль (але без механічного зв’язку з гальмами). Це зроблено не тільки заради стилю, а й для дрифтерів. Також оснащення включає в себе сучасний адаптивний круїз-контроль Co-Pilot360, такий же як і в оновленому кросовері Lincoln Corsair, з функціями утримання у смузі та зчитування дорожніх знаків.
Базовий чотирициліндровий турбомотор 2.3 EcoBoost – вже нового покоління: у порівнянні з колишнім двигуном того ж об’єму він більш довгохідний. А старший атмосферник V8 5.0 сімейства Coyote модернізовано. На жаль, Ford поки не оприлюднив характеристики, але двигуни точно стали потужнішими, ніж у попереднього Мустанга (314 к.с. і 456 к.с. відповідно).
Менш потужний агрегат поєднується виключно з десятиступінчастим “автоматом”, розробленим разом з концерном GM, а версія V8 може комплектуватися “механікою”. Вже в базі є диференціал підвищеного тертя, а у їздової електроніки шість режимів: Normal, Sport, Slippery, Drag, Track і Custom, які налаштовуються.
За доплату запропоновано комплект Performance Pack. Він включає розпірку між стійками передньої підвіски, адаптивні амортизатори MagneRide, самоблок Torsen, збільшені гальма Brembo та ширші задні шини. Окремо можна замовити “злу” випускну систему з заслінкою і сидіння Recaro. Більш просунутий пакет GT Performance Pack – це додатковий масляний радіатор двигуна та покращена система охолодження гальм.
Читайте також Сайти продажу авто в США та Канаді. Автоаукціони Америки
Але це ще не все. Особняком у гамі стоїть новий Ford Mustang Dark Horse. Він включає не тільки майже всі перелічені елементи пакетів Performance, але також посилену підвіску, додатковий аеродинамічний обвіс та передні гальма Brembo з шестипоршневими механізмами.
Двигун V8 5.0 у “Темної конячки” форсований приблизно до 500 к.с. (в нього інші шатуни та деякі елементи), а замість “механіки” Getrag встановлена більш витривала коробка фірми Tremec. Хоча за доплату все одно можна буде замовити десятиступінчастий “автомат”. Також серед опцій – легкі вуглепластикові колеса та набір Handling Package (збільшення притискної сили).
Взагалі Ford анонсував найширшу програму просування нового Mustang 2024 модельного року у перегонах. Для продажу будуть підготовлені трекові варіанти Dark Horse S (“роздягнений” салон, каркас безпеки, гоночні крісла, система пожежогасіння) та Dark Horse R (до того ж посилено кузов, встановлені гоночні колеса та збільшений бензобак). А згодом Ford Mustang з’явиться у змаганнях класів GT3 та GT4, серіях Nascar та NHRA Factory X, а у 2024 році ще й у Ле-Мані!
Перші авто вийдуть на ринок влітку 2023 року. Зараз Ford Mustang нинішнього покоління в США коштує від 27500 доларів, а за машину з двигуном V8 просять мінімум 38 тисяч доларів. Нове покоління має стати дорожчим.
Читайте також Компанія Dodge представила новий кросовер