Mercedes-AMG S 63 E Performance '2023

Mercedes презентував найпотужніший S-клас в історії

Формування модельної гами нового S-класу завершено: після стандартних седанів, довгих Maybach, гібриднимих версій та броньованим варіантом Guard на світ з’явився драйверський AMG-седан. Тепер це Plug-in гібрид з довгою назвою Mercedes-AMG S 63 E Performance, адже йому дісталася та ж силова установка, що минулого року дебютувала на ліфтбеку AMG GT.

Mercedes-AMG S 63 E Performance ‘2023

Під капотом розташований бітурбодвигун M177 V8 4.0 (612 к.с., 900 Нм), як у седана попереднього покоління, але тепер він встановлений на активних опорах для зменшення вібрацій. Плюс є стартер-генератор, що додає 14 к.с. під час рушання. Бензиновий двигун працює в тандемі з дев’ятиступінчастим планетарним “автоматом” AMG Speedshift MCT-9G, у якого замість гідротрансформатора встановлено мокре зчеплення. Повнопривідна трансмісія 4Matic+ – з муфтою підключення передньої осі.

Mercedes-AMG S 63 E Performance '2023
Mercedes-AMG S 63 E Performance ‘2023

А на задній осі встановлено електричний модуль, який включає електродвигун із віддачею 190 к.с. і 320 Нм (у ліфтбека AMG GT він налаштований на 204 к.с.), двоступінчасту трансмісію (друга передача включається після 140 км/год) та міжколісний диференціал з електроннокерованим блокуванням. Сам електродвигун встановлений на лівій півосі, у гібридному режимі він обертає лише задні колеса. Але в суто електричному режимі (аж до 140 км/год) електроніка може перекинути частину крутного моменту від електродвигуна на передню вісь, використовуючи штатні роздатки і міжосьову муфту.

Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV

Mercedes-AMG S 63 E Performance '2023
Інтер’єр Mercedes-AMG S 63 E Performance ‘2023

Літій-іонна тягова батарея розташована над задньою віссю і працює з напругою 400 вольт, але для S-класу ємність збільшена з 6,1 до 13,1 кВт∙год. Дальність ходу на повній зарядці — всього 33 км (хоча у ліфтбека ще менше – 12 км), проте основна перевага в іншому. Акумулятор має високий рівень енергообміну та розвинену систему терморегуляції, яка підтримує робочу температуру 45 градусів: усі 1200 осередків обплутані “капілярами” рідинного охолодження. У номінальному режимі батарея видає 70 кВт, а в піковому потужність може досягати 140 кВт, але не більше, ніж на десять секунд. А потужність рекуперації – до 90 кВт.

Гібридна силова установка видає 802 к.с. та 1430 Нм. Це величезний стрибок у порівнянні з колишньою моделлю, адже на вершині тієї гами був 12-циліндровий Mercedes-AMG S 65, який мав 630 к.с. та 1000 Нм. Хоча треба розуміти, що повна віддача у гібрида масою 2595 кг доступна далеко не завжди. І паспортні 3,3 з розгону до першої “сотні” доступні лише із зарядженою батареєю. Максимальна швидкість з опційним пакетом AMG Driver’s Package – 290 км/год. Показники колишньої моделі S 63 з мотором V8 – 3,5 с та 300 км/год. Натомість середня паспортна витрата палива впала з 8,9 до 4,4 л/100 км.

Mercedes-AMG S 63 E Performance '2023
Mercedes-AMG S 63 E Performance ‘2023

Гібридний Mercedes-AMG S 63 E Performance запропонований лише з довгою колісною базою (3 216 мм), причому жорсткість кузова збільшена: спереду встановлені додаткові розпірки між чашками підвіски (зверху та знизу), а ззаду – діагональні підсилювачі. Свій внесок у підвищення жорсткості зробив і кожух тягової батареї, через яку об’єм багажника зменшено з 550 до 305 літрів.

Найпотужніший S-клас штатно має пневматичну підвіску з адаптивними амортизаторами та активними стабілізаторами, а також повнокероване шасі. Щоправда, кут повороту задніх коліс — лише 2,5 градуси проти 4,5 градуси у “звичайних” версій. Гальма — із шестипоршневими механізмами на передній осі та однопоршневими на задній, за доплату — вуглець-керамічні гальмівні диски.

Mercedes-AMG S 63 E Performance '2023
Mercedes-AMG S 63 E Performance ‘2023

У новому поколінні AMG-версія S-класу вперше отримала радіаторні грати з вертикальними прутами. Серед інших візуальних відмінностей від менш потужних седанів – інші бампери, великі патрубки випускної системи та колеса діаметром 20 або 21 дюйм. У салоні — AMG-кермо зі здвоєними спицями, змінена графіка приладів та легкий “спортивний” декор на кшталт накладок на педалях. Навіть у такій іпостасі S-клас має розкішний інтер’єр із стандартними роздільними кріслами на другому ряду. Збережено і весь набір помічників водія.

Продаж потужних седанів розпочнеться в 2023 році. Поки що Mercedes не оголосив ціну навіть у Німеччині. Але за орієнтир цілком зійде ліфтбек Mercedes-AMG GT, який із аналогічною силовою установкою коштує 199 000 євро.

Читайте також Позашляховий спорткар Lamborghini Huracan Sterrato став серійним

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.