2023 Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV

Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV

Mercedes-Benz першим зібрав повну гаму електричних кросоверів: тепер вона складається із п’яти машин. Компанію моделям EQA, EQB, EQC та EQS SUV склав Mercedes-Benz EQE SUV, тобто електричний аналог звичного кросовера GLE та головний конкурент моделі BMW iX. Але якщо моделі GLS та GLE можна відрізнити одна від одної безпомилково, то у випадку з електричними кросоверами EQS та EQE дизайн максимально уніфікований. Тому в основі стійок лобового скла розробники залишили шильдики-підказки з індексом моделі.

2023 Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV
Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV ‘2023

Mercedes-Benz EQE SUV 2023. Фото та відео

Огляд нового Mercedes-Benz EQE SUV 2023

Новий кросовер EQE SUV побудований на тій же модульній платформі MEA (Modular Electric Architecture), що вже лягла в основу моделей EQE, EQS та EQS SUV. Але колісна база у новачка найкоротша в цьому сімействі: 3030 мм проти 3210 мм у EQS SUV. По довжині (4863 мм) та ширині (1940 мм) електрокросовер майже не відрізняється від моделі GLE, але при цьому він майже на 100 мм нижчий (1686 мм). Висувні ручки дверей – опція, яка допомагає досягти низького коефіцієнта аеродинамічного опору Cx 0,25.
Якщо легковий EQE має безрамкові двері, то у кросовера вони мають віконні рамки. На вибір запропоновані колеса діаметром від 19 до 22 дюймів. Матричні фари є вже в базі, а опційні фари Digital Light можуть “малювати” на дорозі підказки для водія у вигляді стрілок та символів. Готовий і AMG Line з більш агресивним дизайном бамперів.
По оформленню салону EQE SUV також повністю уніфікований з іншими моделями на цій платформі. Стандартна комплектація включає окремий екран, вертикальний планшет медіасистеми MBUX і проекційний дисплей. А за доплату запропонована передня панель MBUX Hyperscreen, яка є суцільною скляною поверхнею на всю ширину салону. Під нею – панель приладів діагоналлю 12,3 дюйми, центральний тачскрин на 17,7 дюйми та ще один сенсорний дисплей діагоналлю 12,3 дюйми перед пасажиром.

2023 Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV
Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV ‘2023

Оснащений Mercedes EQE SUV 2023 скромніше за старшого брата. Наприклад, базовий салон оздоблений без шкіряної оббивки, а стандартний клімат-контроль має дві робочі зони (чотиризонний запропонований як опція). Другий ряд має трисекційну спинку (розділена у пропорції 40:20:40), але поздовжнього регулювання немає, а за регулювання кута нахилу спинок потрібно доплачувати. Вона дозволяє змінювати об’єм багажника від 520 до 580 літрів, а зі складеним другим рядом відсік вміщує 1675 літрів. Третій ряд не передбачено.

Mercedes-Benz EQE SUV 2023

Гамма складається з п’яти модифікацій, всі вони мають однакову тягову батарею ємністю 90,6 кВт∙год. Базовий Mercedes-Benz EQE 350+ SUV оснащений одним електродвигуном на задній осі, що видає 292 к.с. та 565 Нм. Паспортна дальність ходу такого кросовера найбільша в гамі — до 590 км за циклом WLTP.
Повнопривідний Mercedes-Benz EQE 350 4Matic SUV має два електродвигуна, причому їх сумарна потужність – ті ж 292 к.с., хоча крутний момент – 858 Нм. Запас ходу сягає 558 км. На вершині “цивільної” гами – Mercedes-Benz EQE 500 4Matic SUV з двома двигунами на 408 к.с. та 858 Нм. Паспортний пробіг на одній зарядці – 547 км. Всі три кросовери мають режими їзди Eco, Comfort, Sport і Individual, а у машин з повним приводом також є пресет Offroad для легкого бездоріжжя.
Ще дві версії відносяться до потужної AMG-серії: такі кросовери відрізняються більш агресивним обвісом та імітацією радіаторної решітки з вертикальними прутами, які накладені на чорну заглушку. Початковий Mercedes-AMG EQE 43 4Matic SUV має двигуни сумарною віддачею 476 к.с. та 858 Нм. До “сотні” він може розігнатися за 4,3 секунди, але лише за умови, що батарея заряджена як мінімум на 50%. Якщо цієї умови не дотримано, динаміка дещо впаде, хоча розробники не уточнюють, на скільки. Максимальна швидкість – 210 км/год, а максимальна дальність ходу – 488 км за циклом WLTP.

2023 Mercedes-AMG EQE SUV
Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC AMG Line ‘2023

Топ-версія Mercedes-AMG EQE 53 4Matic+ SUV має допрацьовані двигуни: у них інша обмотка під збільшений струм, нові інвертори та розвинена система рідинного охолодження. Сукупна віддача – 626 к.с. та 950 Нм. Якщо замовити додатковий пакет AMG Dynamic Plus, то в режимі Race Start віддача короткочасно може досягати 687 к.с. та 1000 Нм. З таким пакетом EQE може розігнатися до 100 км/год за 3,5 с, але вимога до рівня заряду батареї ще більш жорсткіша: потрібно щонайменше 70%. Максимальна швидкість – 220 км/год без пакета та 240 км/год з ним, паспортний пробіг на одній зарядці – 470 км.
Знак “плюс” у назві трансмісії 4Matic+ означає лише інше налаштування з акцентом на задню вісь. Набір налаштувань їзди у AMG-версій свій, причому повна потужність доступна тільки в режимах руху Sport+ і Race Start. Навіть пресет Sport обмежує віддачу до 90%, в режимі Comfort є 80—85%, а в зимовому Slippery — лише 50% потужності. Проте всі повнопривідні модифікації (включаючи AMG) можуть буксирувати причіп масою до 1800 кг.

2023 Mercedes-AMG EQE SUV
Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC AMG Line ‘2023

Електросистема працює з напругою 396 вольт (як у Тесла), зарядний пристрій постійного струму – потужністю 200 кВт, тоді як багато компаній вже пропонують 250-350 кВт. Базовий зарядний пристрій змінного струму розрахований на 11 кВт, тобто повне заряджання акумулятора від трифазної розетки займе більше восьми годин. За доплату — пристрій на 22 кВт, з яким швидкість заряджання скоротиться вдвічі. Передбачена можливість оновлення програми керування батареєю “по повітрю” через медіасистему.

2023 Mercedes-AMG EQE 53
Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV ‘2023

Стандартне шасі має пружинну підвіску. Доплатити доведеться і за пневматичну підвіску (з діапазоном регулювання кліренсу в діапазоні до 45 мм) з адаптивними амортизаторами, і за шасі: задні колеса можуть повертатися на кут до 10 градусів, зменшуючи діаметр розвороту з 12,3 до 10,5 метра. У AMG-версій все це є за замовчуванням, хоча кут повороту задніх коліс обмежений дев’ятьма градусами, а підвіска має не тільки свої налаштування, а й інше залізо.
Крім того, топ-версія Mercedes-AMG EQE 53 має активні електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості, які працюють від окремої 48-вольтової електромережі. Базові складові гальма – з шестипоршневими механізмами спереду та однопоршневими ззаду, діаметр дисків – 415 мм та 378 мм відповідно. За доплату запропоновано вуглець-керамічні гальма, і в цьому випадку діаметр передніх дисків збільшено до 440 мм.

2023 Mercedes-AMG EQE SUV
Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC AMG Line ‘2023

Випускати електричні EQE-кросовери будуть в США – на тому ж заводі в Таскалусі (штат Алабама), де Mercedes збирає моделі GLE, GLS та EQS SUV. Старт виробництва запланований на грудень. А виробництвом машин для китайського ринку займеться пізніше місцеве спільне підприємство Beijing Benz. Якщо за флагманський Mercedes-Benz EQS SUV у Європі зараз просять щонайменше 111 тисяч євро, то молодший EQE SUV коштуватиме приблизно від 90 тисяч євро, хоча базовий GLE оцінюється у 76 тисяч.

Читайте також BMW XM: серійна версія

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.