Accord десятої генерації протримався на конвеєрі лише п’ять років, а його планове оновлення було майже непомітним. І ось в Америці дебютував новий седан, який у компанії називають одинадцятим поколінням. Хоча насправді це результат глибокої модернізації автомобіля зразка 2017 року.
Honda Accord 2023. Фото та відео
Каркас кузова збережений, тому і силует з похилим дахом нікуди не подівся. Але попереду з’явилися додаткові підсилювачі, а всі зовнішні панелі кузова нові. Accord зроблений у новому стилі , який має на увазі скупі лінії і “плоскі” поверхні: виглядає седан суворіше і солідніше попередника. Капот став довшим, а для з’єднання боковин та даху тепер використовується лазерне зварювання, тому відпала потреба у молдингах-ущільнювачах. Світлодіодні фари тепер у всіх версіям.
Габаритна змінилися: довжина зросла на 71 мм, до 4 971 мм. Але ширина (1 862 мм) та висота (1 450 мм) не змінилися. Так само як і колісна база (2 830 мм). Платформа теж колишня, але в передній підвісці McPherson з’явилися нові опори амортизаторів і кульові з’єднання, а в задній багатоважельній підвісці змінені лише налаштування. Передня колія стала ширшою на 15 мм (тепер 1 615 мм), задню ж, навпаки, зменшили на ті ж 15 мм, і тепер вона завширшки 1 590 мм. На вибір – колеса діаметром 17 або 19 дюймів.
Читайте також Компанія Audi представила Q8 e-tron та Q8 Sportback e-tron
Інтер’єр хоч і новий для Акорду, але ця архітектура передньої панелі вже відома за іншими сучасними Honda від Civic до Pilot. Замість комбінованих приладів тепер в базовій версії є повністю віртуальна приладова панель діагоналлю 10,2 дюйма. Медіасистема може мати дисплей на 7,0 або 12,3 дюйми, але в обох випадках збережено аналогову рукоятку регулювання гучності аудіо. У топ-версії є вбудовані сервіси Google та проекційний екран.
Нові сидіння дозволили на 10 мм збільшити відстань між рядами. Для оздоблення використані більш дорогі та якісні матеріали. Слідом за іншими моделями Honda новий Accord отримав нові фронтальні подушки безпеки, які запобігають зісковзуванням голови: водійському ейрбегу надали форму пончика, а подушка переднього пасажира має три вертикальні секції, з’єднані м’якою перемичкою. Штатні “колінні” подушки були в Honda Accord і раніше, а тепер у базову комплектацію включені ще й бічні подушки на задньому ряду: всього десять подушок. Об’єм багажника не змінився – 473 літри.
Базовий силовий агрегат колишній. У турбочетвірці 1.5 допрацювали систему безпосереднього впорскування та встановили посилений колінвал, але на віддачі це не позначилося: ті ж 195 r.с. та 260 Нм, як у попередньої моделі. А варіатор тепер імітує перемикання передач при інтенсивному розгоні. Дволітровий турбодвигун із гами виключений.
Основна ставка тепер – на гібридну версію Accord. Такі седани запропонують у чотирьох комплектаціях проти двох бензинових, а в результаті маркетологи Honda розраховують, що гібриди вибиратимуть не менше половини покупців Акордів. Під капотом – гібридна система четвертого покоління, вона, як і раніше, включає два електродвигуни (один обертає колеса, другий працює в режимі генератора), але тепер вони стали потужнішими і розташовані поруч один з одним. Заявлено, що це дозволило зробити гібридну систему чуйнішою на натискання педалі акселератора. Дволітровий атмосферник, що входить до складу силової установки, теж доопрацьований: у нього безпосереднє упорскування замість розподіленого. Коробки передач немає – лише редуктор. Потужність системи знизилася з 215 до 207 к.с., зате піковий крутний момент зріс з 315 до 335 Нм. Інформації про тягову батарею поки немає.
Випускати седани одинадцятого покоління будуть на тому ж заводі в США (штат Огайо), де роблять нинішню модель, хоча пізніше підключаться і китайські заводи. На ринку США продажі розпочнуться вже цієї зими. Зараз “десятий” Accord там коштує від 26 500 доларів.
Читайте також Volvo EX90. Перший огляд електричного флагмана