Кросовер Buick Encore GX – це рідний брат знайомої нам моделі Chevrolet Trailblazer: вони мають уніфіковану техніку, але різні дизайн та оснащення. Ринкова доля цих машин склалася майже однаково. Обидва кросовера спочатку дебютували на китайському ринку, але там їх прийняли прохолодно. Chevrolet Trailbalzer у результаті навіть прибрали з місцевої модельної гами, але Encore GX поки що у строю, хоча торік на бездонному ринку Піднебесної було продано лише близько 10 тисяч екземплярів. А ось у США обидва кросовери пішли на ура! Encore GX навіть став бестселером марки Buick на місцевому ринку: минулого року продано 33 тисяч штук. Тому дебют оновленої версії відбувся саме у США, а не у Китаї.
2024 Buick Encore GX
На рестайлінговий Encore GX покладено важливу місію: він став першою моделлю в американській гамі компанії Buick, якій дісталися новий логотип та свіжий фірмовий стиль з акулячим носом передка та двоповерховою світлодіодною оптикою. Хоча в Китаї і те, і інше вже використано відразу на двох абсолютно нових моделях Buick (паркетник Envista та мінівен Century).
Читайте також Volkswagen вдруге оновив кросовер Atlas
Також важливо, що Buick Encore GX вперше обзавівся топ-версією Avenir, яка досі була тільки у великих і дорогих моделей бренду. Наприклад, у кросоверів Enclave та Envision у США на виконання Avenir припадає 27—28% попиту. Тепер така люкс-версія є і в компактної моделі.
Нова особа не вплинула на габаритну довжину машини (ті ж самі 4 354 мм), але радикально змінила сприйняття. Особливості виконання Avenir – інші грати радіатора, додатковий хром на кузові та оригінальні 19-дюймові колеса. А ще тільки машинам у виконаннях ST (Sport Touring) та Avenir передбачені нові задні ліхтарі на світлодіодах.
Читайте також Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Оновлений кросовер став першим Buick в Америці з передньою панеллю Virtual Cockpit System: замість аналогових приладів тепер уже “в базі” восьмидюймовий екран, а діагональ дисплея медіасистеми збільшена з 8 до 11 дюймів. Цікаво, що проекційний дисплей не доступний навіть за доплату. Натомість збережено окремий пульт клімат-контролю. У версії Avenir – дорога шкіряна оббивка (включаючи підлокітники) з тисненнями.
По техніці нічого не змінилося: під капотом можуть бути лише трициліндрові турбодвигуни. Базовий Buick Encore GX для США має двигун 1.2 (139 к.с., 220 Нм), варіатор та тільки передній привід. Старшому двигуну 1.3 (157 к.с., 236 Нм) передбачено два варіанти трансмісії: варіатор із переднім приводом або дев’ятиступінчастий “автомат” з повним приводом. Усі версії мають напівзалежну задню підвіску.
Виробництво оновлених кросоверів на заводі GM у Південній Кореї (там же роблять і Trailblazer) розпочнеться у березні, у американських дилерів такі машини з’являться у травні. Базова версія подорожчає на одну тисячу доларів (від 26 900 доларів), а за топ-версію Avenir проситимуть щонайменше 33 200 доларів. Незабаром оновиться і китайський аналог: там цю модель вже сертифікували під назвою Encore Plus, причому з новим чотирициліндровим двигуном 1.5.
Читайте також Toyota представила великий кросовер Grand Highlander