Новий седан BMW M3 CS зберіг повноцінний п’ятимісний салон і, як і раніше, придатний для щоденного використання. Хоч і став здібнішим на гоночному треку.
2024 BMW M3 CS
За основу взято повнопривідний седан BMW M3 Competition xDrive з восьмиступінчастим “автоматом” та активним заднім M-диференціалом. Збережено режим дрифту, у якому передній привід примусово відключається разом із системою стабілізації. Форсований бітурбодвигун 3.0 такий же, як у моделі M4 CSL. Новий кований колінвал, інший блок управління та підвищений тиск наддуву (з 1,7 до 2,1 бара) дозволили збільшити потужність з 510 до 550 к.с., хоча крутний момент не змінився (650 Нм). З’явилися жорсткіші опори двигуна.
Читайте також Позашляховий Porsche 911 Dakar вийшов обмеженим тиражем
![2024 BMW M3 CS](https://avtobloknot.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/bmw-m3_cs-2024-1280-04.jpg)
Боротьба із зайвою вагою виявилася досить помірною. Наприклад, передні крісла хоч і зроблені з вуглепластику, але мають повний набір електричних регулювань та обігріву. Про спрощення шумоізоляції мови зовсім не йдеться. Але номенклатура вуглепластикових деталей все ж таки розширена: з цього матеріалу зроблені дах, капот, корпуси дзеркал і повітрозабірників, спойлер, дифузор і спліттер, а також кожух центрального тунелю. Встановлено титанову випускну систему. У результаті седан схуд всього на 20 кг: споряджена маса – 1 765 кг.
Читайте також BMW XM: серійна версія
![2024 BMW M3 CS](https://avtobloknot.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/bmw-m3_cs-2024-1280-38.jpg)
У підвісці – нові пружини, адаптивні амортизатори та стабілізатори, орієнтовані на заїзди треком. Переналаштований кермовий механізм, встановлені ковані колеса та трекові шини, хоча без доплати можна замовити і дорожні. Але якщо купе BMW M4 CSL штатно має вуглець-керамічні гальма, то для седана M3 CS це опція. Розвинений алюмінієвий підсилювач під капотом чотиридверці теж встановлюється тільки за доплату.
Читайте також Позашляховий спорткар Lamborghini Huracan Sterrato став серійним
![2024 BMW M3 CS](https://avtobloknot.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/bmw-m3_cs-2024-1280-61.jpg)
У результаті BMW M3 CS може розігнатися до 100 км/год за 3,4 с проти 3,5 с у повнопривідного седана M3 і 3,7 с у задньопривідного купе M4 CSL. Але в розгоні до 200 км/год виграє вже дводверка з двома ведучими колесами: 10,7 с проти 11,1 с у M3 CS. Обмежувач швидкості видалений, тому максималка – 302 км/год замість 290 км/год у звичайного BMW M3, хоча купе M4 CSL поїде ще швидше (307 км/год).
Читайте також Новий BMW M2. Короткий огляд
![2024 BMW M3 CS](https://avtobloknot.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/bmw-m3_cs-2024-1280-66.jpg)
Головні зовнішні відмінності версії CS від стандартної “емки” – нові “ніздрі” з червоною окантовкою та яскраво-жовті ходові вогні. Передня панель з двома об’єднаними екранами без козирків – як у всіх рестайлінгових “трійок”. Інтер’єр оздоблено декором під вуглепластик, кермо — із замшевим оздобленням обода та нульовою міткою.
Виробництво седанів BMW M3 CS розпочнеться у березні, тираж формально не обмежений (на відміну від купе M4 CSL), проте випускати такі машини будуть у невеликих кількостях. Ціна – 146 тисяч євро, тобто майже на 46 тисяч більше, ніж у повнопривідного седана M3. Втім, BMW M4 CSL ще дорожче – щонайменше 165 тисяч євро.
Читайте також Оновлений Polestar 2 отримав задній привід замість переднього