Анонсований ще в грудні кросовер Kona другого покоління повністю розсекречено. Щоправда, поки що йдеться лише про авто для домашнього ринку Південної Кореї, де пройшла презентація і відразу ж почалися продажі нової моделі. Тут представлені бензинові та гібридні модифікації, а також показаний електричну версію. Втім, кросовери для ринків інших країн будуть практично такими самими.
2023 Hyundai Kona (SX2)
У другому поколінні Kona помітно підросла, щоб дистанціюватися від молодшої моделі Bayon. Колісна база зросла на 60 мм (до 2 660 мм), а загальна довжина відразу на 150 мм (до 4 355 мм). У ширину кросовер додав 25 мм (тепер 1 825 мм), а висоту – 30 мм (1 580 мм у базової модифікації). Якщо раніше 19-дюймові колеса встановлювалися тільки на заряджену версю Kona N, то тепер їх можна замовити і для звичайних модифікацій.
У компанії Hyundai запевняють, що базовий дизайн нової моделі розроблений для версії Kona Electric, а вже довкола неї створювалися інші версії. Електрокросовер має “чистий” вигляд, і в ньому широко обіграна тема пікселів. Вони використані для передніх ґрат, заднього бампера та коліс, а ще тільки у версії Electric дискретною зроблено центральну секцію широкої передньої смужки денного ходового вогню. В інших модифікацій ця смуга світиться рівномірно.
Читайте також Hyundai представив новий електричний седан Ioniq 6
Бензинова та гібридна Kona мають масивні чорні накладки на колісних арках та порогах. Вони мають інший дизайн переднього повітрозабірника, який оснащений керованими заслінками, а також інші колеса. Для всіх модифікацій передбачено спортивний обвіс N Line: він включає більш агресивні бампери, накладки в колір кузова і великий, а у машин з ДВЗ – ще й виставлену напоказ двостволку випускної системи.
Характеристики електричної версії ще не розкрито: вона вийде на ринок лише у березні. Але вже зараз в Кореї є три модифікації з бензиновими моторами. Базова Kona має дволітровий атмосферний двигун, який працює за економічним циклом Аткінсона та видає 149 к.с. та 180 Нм. У парі з ним встановлений варіатор IVT, привід тыльки передній. Альтернатива – турбодвигун 1.6 T-GDi (198 к.с., 265 Нм) з восьмиступінчастим “автоматом”, і в цьому випадку є вибір між переднім або повним приводом. У другому випадку замість “балки” ззаду встановлено незалежну багатоважільну підвіску.
Третя версія – Hyundai Kona Hybrid. Силовий агрегат дістався їй від попередньої моделі: атмосферник 1.6 GDi (105 к.с., 147 Нм) працює у тандемі з електродвигуном (44 к.с., 170 Нм) та шестиступінчастим преселективним “роботом”. Пікова віддача установки – 141 к.с. та 265 Нм. Можливості заряджання акумулятора від розетки немає, привід тільки передній.
Новий салон оформлений у дусі електромобіля Hyundai Ioniq 5. На передній панелі об’єднані екрани приладів та медіасистеми діагоналлю 12,3 дюйми кожен. Щоправда, у базовій комплектації приладовий “екран” насправді складається з двох цифрових шкал і бортового комп’ютера між ними, хоча все це замасковано під великий дисплей. Селектор трансмісії переїхав із центрального тунелю на кермо, щоб звільнити місце для підсклянників. Збережено окремий пульт управління мікрокліматом: у базовій версії він складається з трьох рукояток, що обертаються, у дорогих варіантів — кнопковий блок клімат-контролю.
Нова Kona помітно просторіша за колишню: відстань між рядами сидінь зросла на 77 мм, а запас по висоті на задньому ряду збільшений на 11 мм. Збільшено і об’єм багажника (723 літри за стандартом SAE до стелі). П’яті двері тепер оснащені електроприводом, причому висоту відкриття можна відрегулювати в меню медіасистеми. Серед опцій також заявлені вентиляція та електропривід передніх крісел, підігрів усіх сидінь, камери кругового огляду та повний набір електронних помічників (включаючи адаптивний круїз-контроль).
У Південній Кореї базовий кросовер Hyundai Kona другого покоління коштує 20 тисяч доларів. За гібрид просять від 25 700 доларів. В інших країнах машини мають з’явитися вже навесні, адже попередня Kona виявилася успішною на міжнародній арені. Наприклад, на європейському ринку минулого року продано 97 тисяч таких авто, ще 64 тисячі пішли у США.
Читайте також Розсекречено новий Hyundai Grandeur