Уніфікація зі старшим сімейством M3/M4 стала ще ширшою. З самого початку у BMW M2 було шасі від великих авто, а пізнішій версії M2 Competition дістався ще й старший двигун. Таке запозичення збережено і у нового покоління, плюс уніфіковані коробки передач, гальмівна система та багато інших вузлів. Тож справді оригінальною у BMW M2 залишилася лише “упаковка”.
BMW M2 2023. Фото та відео
У порівнянні з базовим купе другої серії “заряджена” версія стала на 43 мм довшою (4 580 мм) та на 49 мм ширшою (1 887 мм). Розпухлі колісні арки – це наслідок уніфікації шасі, адже ширина колії у M2 така ж, як у M3/M4 (1 617 мм спереду, 1 605 мм ззаду). Штатні колеса діаметром 19 дюймів спереду і 20 дюймів ззаду, причому це на дюйм більше, ніж у моделей M3/M4. Кліренс – 123 мм.
Дизайнери обійшлися без розтягнутих по вертикалі “ніздрів”, хоча їх розмір все ж таки довелося збільшити для покращення обдування радіатора. Але головне, що візуально BMW M2 разюче відрізняється від цивільних “двійок” завдяки чорним заглушкам під куточками фар. Сама світлотехніка та сама, але виглядає по-іншому. За доплату запропоновано вуглепластикову панель даху, яка легша за сталеву на 6 кг.
Під капотом рядний шестициліндровий бітурбодвигун S58 об’ємом 3,0 л, причому в порівнянні з базовими версіями BMW M3/M4 він ледь помітно дефорсований. Потужність знижена з 480 к.с. до 460 к.с., а максимальний крутний момент залишився незмінним (550 Нм). Тобто за абсолютними показниками позаду залишилася навіть колишня дрібносерійна топ-версія BMW M2 CS (450 л.с., 550 Нм). Але це компенсація за збільшені габарити нової другої серії і масу, що помітно виросла. Якщо купе BMW M2 Competition минулого покоління у спорядженому стані важило 1 550 кг, то нова машина тягне щонайменше на 1 700 кг!
Базовою заявлено восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, яка прийшла на зміну семиступінчастому преселективному “роботу”. А шестиступінчаста “механіка” тепер пропонується в якості опції.
Читайте також Короткий огляд нового Ford Mustang сьомого покоління
BMW M2 2023 модельного року штатно оснащений електроннокерованим блокуванням диференціала та адаптивними амортизаторами. Система M Traction Control має десять режимів роботи, які відрізняються ступенем допустимого пробуксовування. Гальма – зі складовими дисками, шестипоршневими механізмами на передній осі та однопоршневими на задній. Випускна система — з електроннокерованою заслінкою та чотирма патрубками.
“Заряджене” купе спочатку має новий салон з двома екранами на передній панелі, який у базової “двійки” з’явився кілька місяців тому. Діагональ дисплея панелі приладів – 12,3 дюйми, а тачскріна медіасистеми – 14,9 дюйми. Можна вибрати графічні режими Road, Sport та Track. Запропоновано три варіанти передніх крісел, на кермі – клавіші M1 та M2, за якими можна закріпити кращі конфігурації їздових налаштувань.
За динамікою BMW M2 трохи не дотягує до версії M2 CS минулого покоління. Машина з “автоматом” може розігнатися до 100 км/год за 4,1 секунди, а з “механікою” — за 4,3 секунди, поступаючись CS-купе 0,1 секунди. Прискорення до 200 км/год займає 13,5 та 14,3 с відповідно. Максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год, при замовленні пакету M Driver’s Package відсікання зсувається до 280 км/год. А ще за доплату запропоновано набір M Race Track Package, який також включає збільшення максималки, трекові шини, вуглепластиковий дах та полегшені сидіння-ковші.
Випускати M2 нового покоління стануть на заводі BMW у Мексиці, де роблять усі нинішні дводверні “двійки”. Підприємство в Сан-Луїс-Потосі стане четвертим заводом BMW, де виготовлятимуть M-автомобілі: зараз їх роблять лише в Німеччині (Мюнхен та Дінгольфінг) та США (Спартанбург). Старт глобального продажу нового купе призначено на квітень 2023 року. У Німеччині ціни вже оголошені: щонайменше 72800 євро, причому за механічну коробку передач потрібно доплатити 500 євро.
Читайте також BMW XM: серійна версія