Спочатку компактний кросовер Chevrolet Trailblazer створювався для китайського ринку, але там він з тріском провалився: з 2019 до 2021 року в Китаї вдалося продати менше 10 тисяч авто, після чого виробництво на спільному підприємстві SAIC-GM було припинено. А ось американцям такий Trailblazer сподобався. На ринку США машини південнокорейської збірки з’явилися 2020 року, і вже 2021-го їх вдалося продати понад 90 тисяч штук! Щоправда, результат минулого року у півтора рази нижчий, але й 61 тисяча теж непогано. Тому тут Trailblazer залишився і навіть пережив плановий рестайлінг.
2024 Chevrolet Trailblazer
Зовні кросовер став ще більш хижим: верхні секції ходових вогнів тепер тонші (“в базі” вони з лампами розжарювання, діоди з’являються в старших комплектаціях), основні світлодіодні фари компактніші, а радіаторні грати ширші. Також змінено бампери та задні ліхтарі, на палітрі з’явилися нові кольори кузова. Загалом Trailblazer тепер більше нагадує компактний паркетник Chevrolet Trax нового покоління.
Як і раніше, на вибір запропоновані комплектації LS, LT, RS та Activ. Особливості версій RS — інші радіаторні грати, 19-дюймові колеса (передусім 18-дюймові), “спортивний” чорний декор і круглі патрубки випускної системи. Trailblazer Activ хизується захисними накладками на бамперах, 17-дюймовими колесами з зубчастішими шинами, а також пристосованими для бездоріжжя пружинами і амортизаторами.
Читайте також Toyota представила великий кросовер Grand Highlander
Новий інтер’єр також уніфікований з моделлю Trax. Якщо раніше Trailblazer мав аналогові прилади та екран медіасистеми діагоналлю сім чи вісім дюймів, то тепер уже в базовій комплектації є восьмидюймовий дисплей приладів і 11-дюймовий тачскрин мультимедійки. Але окремий пульт клімат-контролю збережено.
Базове оснащення розширене і тепер включає круїз-контроль та кнопку запуску двигуна, а камера заднього виду має високу роздільну здатність. Комплекс Chevy Safety Assist також є вже в початковій комплектації, адаптивний круїз-контроль залишився в списку опцій.
За технікою нічого не змінилося: під капотом можуть бути лише трициліндрові турбодвигуни. Базовий Chevrolet Trailblazer для США має двигун 1.2 (139 к.с., 219 Нм), варіатор та тільки передній привід. Старшому двигуну 1.3 (157 к.с., 236 Нм) долступні два варіанти трансмісії: варіатор із переднім приводом або дев’ятиступінчастий “автомат” з повним приводом. Усі версії мають напівзалежну задню підвіску.
У американських дилерів оновлені кросовери Chevrolet Trailblazer з’являться лише восени. І стануть помітно дорожчими: якщо зараз ціни на дорестайлінгові авто починаються з 22 100 доларів, то за рестайлінгові проситимуть щонайменше 23 100 доларів.
Читайте також Компанія BMW оновила кросовери X5 та X6 одночасно