Audi RS 6 & RS 7 performance

Audi RS 6 та RS 7 отримали найпотужнішу версію performance

Бензинові версії RS доживають останні роки на конвеєрі. У наступному поколінні універсал Audi RS 6 Avant стане гібридом, що заряджається: у компанії вже прийнято принципове рішення, розробка моделі почалася, хоча детальної інформації про техніку поки немає. Зрозуміло лише, що електродвигун там буде не номінальним. А поки що підрозділ Audi Sport підготував ще потужніші та швидші версії нинішніх бензинових RS.

Audi RS 6 Avant performance '2022
Audi RS 6 Avant performance ‘2022

Audi RS 6 & RS 7 performance ‘2022

Універсал Audi RS 6 Avant і технічно ідентичний йому ліфтбек Audi RS 7 Sportback отримали нову топ-версію performance. Перелік дорпрацювань у них однаковий, вся різниця – у тонких налаштуваннях, зумовлених різними типами кузова та розподілом маси по осям. Зовні нові Audi RS 6 Avant performance та Audi RS 7 Sportback performance відрізняються від базових версій лише матовими вставками на пластикових деталях, а в салоні доданий контрастний декор.

Audi RS 6 Avant performance '2022
Інтер’єр Audi RS 6 Avant performance ‘2022

Головне – у бітурбодвигуна V8 4.0 TFSI з’явилися нові, більші турбокомпресори, що дозволило підвищити тиск наддуву з 2,4 до 2,6 бара. У результаті віддача зросла з 600 к.с. та 800 Нм до 630 к.с. та 850 Нм. Такий же крутний момент цей мотор видає під капотом кросовера Lamborghini Urus, хоча потужність у нього все ж трохи вище: 640-666 к.с. залежно від версії та ринку збуту.

Читайте також Компанія Audi представила Q8 e-tron та Q8 Sportback e-tron

Audi RS 6 Avant performance '2022
Audi RS 6 Avant performance ‘2022

Восьмиступінчастий “автомат” переналаштований і може перемикати передачі трохи швидше. А головне нововведення в повнопривідній трансмісії quattro — новий міжосьовий самоблокуючий диференціал. Він легший і компактніший за попередній, хоча основні параметри такі ж, як у базових машин: за замовчуванням момент, що підводиться, розподіляється в пропорції 40:60 (на користь задньої осі), але на перед може йти до 70% тяги, а на задню вісь — до 85 %.

Читайте також BMW XM: серійна версія

Audi RS 7 Sportback performance '2022
Audi RS 7 Sportback performance ‘2022

Пакет RS Dynamic Package включений в базову комплектацію: до його складу входять повнокероване шасі, активний задній диференціал і відсунуту до 280 км/год відсічку максимальної швидкості. Але за пакет RS Dynamics Package plus все ж таки доведеться доплатити: це відсічка на 305 км/год і вуглець-керамічні гальма. Урізана шумоізоляція між моторним відсіком та салоном, а також у задній частині салону дозволили зробити звук двигуна в салоні ефектнішим. А принагідно заощадити 8 кг маси, хоча на загальному тлі це крихітки: універсал тягне на 2 090 кг, а ліфтбек – на 2 065 кг.

Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV

Audi RS 7 Sportback performance '2022
Інтер’єр Audi RS 7 Sportback performance ‘2022

Базові колеса – діаметром 21 дюйм, у списку опцій з’явилися 22-дюймові полегшені колеса, хоча розробники наводять різницю в масі тільки в порівнянні з опційними “двадцять другим” колесами у базових RS-машин: мінус п’ять кілограмів з кожного колеса. Але ця різниця вже повинна бути помітною, адже мова про непідресорені маси. Ну а в результаті Audi RS 6 і RS 7 у виконанні performance можуть розігнатися до 100 км/год всього за 3,4 с замість 3,6 с у базових версій.

У Європі продажі найпотужніших RS розпочнуться вже у грудні. Ціна не залежить від типу кузова: мінімум 135 000 євро в Німеччині, тобто всього на 7 000 євро дорожче за базові моделі RS 6 і RS 7.

Читайте також Abarth 500e став першим електрокаром бренду

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.