Дешеві електромобілі Wuling Mini EV випускаються з середини 2020 року і користуються шаленим попитом у Китаї. Наприклад, торік було продано 470 тисяч таких машин, а у першій половині цього року – 196 тисяч. Зрозуміло, що вирішальним аргументом для покупців стала ціна: 4700 доларів за базову версію. Але в керівництві СП SAIC-GM-Wuling вже збагнули, що завойована популярність тепер може допомогти продавати і дорожчі варіанти. З початку року на ринок вже вийшли хетчбеки з покращеним оснащенням, а тепер представлений найнезвичайніший різновид.
Самий маленький кабріолет в світі. 2023 Wuling Mini EV Cabrio Фото та відео
У статусі шоу-кара кабріолет Wuling Mini EV був вперше показаний ще півтора роки тому, і тоді не було й мови про можливе виробництво таких машин. Але зараз Wuling Mini EV Cabrio повністю готовий до серійного випуску. І на сьогоднішній день це найменший кабріолет у світі: його довжина – всього 3059 мм, а ширина – 1521 мм. Колісна база – 2010 мм.
Так, smart fortwo Cabrio ще коротший (2695 мм), але це квазі-кабріолет, адже у нього навіть зі складеним верхом та демонтованими поздовжніми балками залишаються на місці задні стійки з потужною поперечкою за головами сідоків. До того ж smart fortwo ось-ось буде знято з виробництва. А китайський Wuling – повноцінний кабріолет, у якого м’який дах забирається цілком, як у «дорослих» машин. Причому за допомогою сервоприводу: вручну потрібно лише звільнити замки, які притискають дах до рамки лобового скла. Можна вибрати чорний чи бордовий колір тканини.
Читайте також Класифікація легкових автомобілів. Як визначити клас авто
Для перетворення хетчбека на кабріолет довелося пожертвувати заднім рядом сидінь: на його місці встановлено кофр для складеного даху та дуги безпеки. Втім, другий ряд був номінальним, тож втрата невелика. Передня частина салону така ж, як у базової моделі, але кабріолету дісталися всі доступні опції – кондиціонер, обігрівач, аудіосистема, віртуальні прилади і камера заднього виду. Також Wuling Mini EV Cabrio має оригінальну діодну світлотехніку.
За технічною частиною кабріолет уніфікований із хетчбеком у топ-версії Gameboy. У нього електромотор потужністю 41 л. замість базового 27-сильного та найбільший літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 26,5 кВт∙год. Кабріолет вийшов на 93 кг важчим за аналогічну тридверку і тягне на 925 кг, тому паспортний запас ходу на одній зарядці зменшено з 300 до 280 км. Для порівняння, базовий хетчбек із батареєю на 9,2 кВт∙год важить всього 665 кг. Максимальна швидкість будь-якої модифікації – 100 км/год.
Ціна кабріолету ще не оголошена. Але він напевно буде разу в півтора дорожчий за хетчбек у топ-версії Gameboy, за який просять 10500 доларів. Поки що СП SAIC-GM-Wuling приймає заявки, але право на купівлю кабріолетів із першої партії буде розіграно у лотерею, яка відбудеться 21 вересня.
Читайте також Компанія MG представила флагман бренду