Електромобільний бренд Ora, який входить до складу компанії Great Wall, вже добре закріпився на внутрішньому ринку (торік продано 135 тисяч машин) та почав завойовувати зовнішні. На початку осені продажі кумедних хетчбеків Ora Funky Cat почалися в Англії, на черзі – Німеччина та Франція. Важливу роль в експортній програмі має зіграти флагманська модель Ora Lightning Cat, яку навіть показали на автосалоні в Парижі, але в передсерійному вигляді. А фінальна версія цього електромобіля цими днями дебютувала у КНР.
Ora Lightning Cat 2023. Китайська Панамера. Фото та відео
Lightning Cat справляє враження іграшки, але насправді це досить великий автомобіль, схожий за розмірами з моделями Toyota Camry або Honda Accord. Габарити Ora Lightning Cat : довжина – 4 871 мм, ширина – 1 862 мм, висота – 1 500 мм. В основі лежить електрична версія модульної платформи L.E.M.O.N., вже відомої по автомобілями марки Haval, а колісна база сягає 2 870 мм.
У дизайні та пропорціях простежується схожість з моделлю Porsche Panamera, але китайська “кішка” – це не ліфтбек, а чотиридверний фастбек: заднє скло тут нерухоме, а в багажник доступ через невелику кришку, в яку вбудований висувний спойлер. Ora має безрамкові двері з “втопленими” ручками, повністю світлодіодну оптику, а діаметр коліс – 18 або 19 дюймів (залежно від модифікації).
Читайте також Розсекречено новий Hyundai Grandeur
Салон розрахований на п’ятьох та оформлений у спортивному стилі. Прилади зроблені у вигляді трьох круглих “колодязів”, але намальовані вони на єдиному екрані діагоналлю 10,25 дюйма. Тачскрин медіасистеми – на 12,3 дюйми, у списку опцій є проекційний дисплей, а на пологій центральній консолі розташовані аналогові ручки клімат-контролю. Адаптивний круїз-контроль та камери кругового огляду включені до базової комплектації. За доплату – наполовину-автопілот Ora-Pilot 3.0, що відповідає другому рівню автономності: у нього 10 камер та 18 радарів по периметру авто.
Базова Ora Lightning Cat – це передній привід з електродвигуном на 204 к.с. та 340 Нм, літій-залізо-фосфатний тяговий акумулятор та паспортна дальність ходу 555 км згідно китайського циклу CLTC. Сходинкою вище – такий же передньопривідний фастбек, але з літій-іонною батареєю (ємність не вказана) і пробігом 705 км на одній зарядці. На вершині гами – двомоторний повнопривідний варіант (408 к.с., 680 Нм), здатний розігнатися до першої сотні за 4,3 с. Запас ходу Ora Lightning Cat на одній зарядці – 600 кілометрів.
У Китаї продаж електромобілів Ora Lightning Cat має розпочатися до кінця 2022 року. Ціни з урахуванням субсидій – від 26 тисяч до 37 тисяч доларів. А наступного року фастбеки підуть на експорт.
Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV