В 2007 році з моделі MG 7 розпочався новий етап у житті колишньої британської марки, яка перейшла в китайську власність. І хоча седан MG 7 був лише різновидом моделі Rover 75, розробленої ще в дев’яностих під керівництвом BMW, для китайських покупців він був яскравою і бажаною новинкою європейського походження. Виробництво тієї “сімки” завершилося ще в 2013 році, і тільки зараз у неї з’явився прямий спадкоємець – ліфтбек MG 7 другого покоління.
MG 7 2023. Перші фото та відео
Це не лише новий флагман марки, а ще й перша модель MG із чорними логотипами. Таку кольорову мітку в компанії запровадили для позначення найбільш темпераментних машин зі спортивним характером. Причому, попри загальну тенденцію на електрифікацію, “чорні” MG матимуть класичні ДВЗ.
Втім, про класичне компонування і задній привід мови не йдеться. MG 7 побудований на передньопривідній платформі з поперечним розташуванням двигуна. За розмірами MG 7 близький до ліфтбека Skoda Superb: довжина – 4,88 м, ширина – 1,90 м, висота – 1,45 м. А між осями у нього 2,78 м проти 2,84 мм у Superb. Але стилістика кузова та пропорції зовсім інші.
MG 7 має атлетичні обводи кузова, втоплені ручки дверей (опція) та великі патрубки випускної системи. У нього двері без віконних рамок, а в п’яті двері вбудований висувний спойлер, який піднімається на швидкості понад 100 км/год. Розмір коліс може бути від 18 до 20 дюймів, серед опцій – панорамний дах з функцією відкриття. А пружинна підвіска – з адаптивними амортизаторами.
На передній панелі під єдиним склом розташовані дисплей панелі приладів (10,25 дюйма) і сенсорний 12,3-дюймовий екран медіасистеми. Сама мультимедіа – з функцією віддаленого оновлення “по повітрю”. Є проекційний дисплей з доповненою реальністю та аудіосистема Bose із 14-ма динаміками. Кнопка запуску двигуна розташована на центральному тунелі, а на кермі розташовано клавішу активації режиму Sport.
Для MG 7 розроблена нова дволітрова турбочетвірка з безпосереднім упорскуванням, головна особливість якої – турбокомпресор зі змінною геометрією направляючого апарату. Досі таку технологію на бензинових двигунах масово застосовували лише Porsche та Volkswagen, хоча для дизелів вона давно стала звичною. Віддача двигуна MG – 261 к.с. та 405 Нм.
Також MG 7 першим у гамі отримав дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач. Заявлено й електроннокероване блокування диференціала. Час розгону до 100 км/год – 6,5 с, максимальна швидкість – 230 км/год, а середня витрата палива – 6,9 л/100 км згідно циклу WLTC. Пізніше з’явиться простіша версія з турбодвигуном об’ємом 1.5 літра на 188 “коней” і максимальною швидкістю 210 км/год.
На ринок Китаю новий MG 7 вийде вже восени. За попередньою інформацією, топ-версія Trophy коштуватиме близько 30 тисяч доларів.
Читайте також Які авто з пробігом купували українці в липні. Топ-5 моделей