Peugeot 408 '2022

Компанія Peugeot показала купеподібний кросовер 408

Відтепер Peugeot 408 – це не лише традиційний седан для ринків Китаю та Південної Америки. Модель з таким індексом вперше представлена в Європі, і вона не має нічого спільного з седанами. Новий Peugeot 408 для Європи – це п’ятидверний купеподібний кросовер.

Відтепер офіційно: в Європу повертається Peugeot 408

Peugeot 408 '2022
В модельній лінійці купеподібний кросовер 408 займе місце між хетчбеком 308 і седаном 508

Компанія позиціонує новинку як динамічний та вражаючий фастбек С-класу. Новий “чотириста восьмий” створений на платформі EMP2 і широко уніфікований з сімейством Peugeot 308. Передня частина кузова у нього своя – з іншою решіткою радіатора, більш агресивним дизайном бампера та мускулистими крилами.

Колісна база довша, ніж у універсала 308 SW: 2787 мм проти 2732 мм. Також було розширено колію, а кліренс збільшено з 145 мм до кросоверних 189 мм.

Peugeot 408 HYBRID '2022
За габаритними розмірами фастбек 408 майже наздогнав модель 508, яка формально знаходиться у наступному класі D.

Довжина новинки – 4687 мм, ширина – 1848 мм, висота – 1478 мм. Кросовер оснащений матричними фарами, а колеса з оригінальним геометричним дизайном можуть мати діаметр від 17 до 20 дюймів.

Інтер’єр оформлений так само, як у триста восьмого, але простих комплектацій не буде. Передні сидіння можуть мати електропривод та масажер, в списку опцій – аудіосистема Focal з десятьма динаміками, обігрів керма, система нічного бачення, панорамний дах, камери кругового огляду, а також адаптивний круїз-контроль.

Інтер'єр Peugeot 408 2022
Фірмова архітектура i-Cockpit передбачає десятидюймові дисплеї для панелі приладів та медіасистеми

Читайте також Renault розсекретив концептуальний кросовер Scenic Vision

Негібридна базова версія має бензинову турботрійку 1.2 Puretech потужністю 130 к.с. у парі з восьмиступінчастим “автоматом”. Peugeot 408 не матиме ні дизелів, ні повнопривідних варіантів: привід тільки передній.

Peugeot 408 '2022
Випускати Peugeot 408 стануть на головному заводі Peugeot у французькому Мюлузі (там же виготовляють і модель 308)

Plug-in гібрид запропонований у двох версіях. Обидві мають бензиновий турбомотор 1.6 (150 або 180 к.с.) та вісьмиступінчастий “автомат” із вбудованим електродвигуном (110 к.с.). У піковому режимі силова установка видає 180 або 225 л. (залежно від модифікації), хоча максимальний крутний момент однаковий – 360 Нм. Літій-іонна акумуляторна батарея ємністю 12,4 кВт∙год має забезпечити приблизно 60 км пробігу в електричному режимі (за циклом WLTP).

Старт продажів у Європі запланований на початок 2023 року.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.