Mazda CX-90 – це вже друга модель нового преміум-сімейства Large Product Group, в основу якого лягла платформа класичного компонування. Навесні 2022 року компанія представила кросовер Mazda CX-60 для ринків Японії, Європи та Австралії, а тепер для Америки підготовлено найбільше авто — повнорозмірний трирядний кросовер Mazda CX-90, якому дісталася роль флагмана. Компанія ще не опублікувала розміри автомобіля, але його довжина точно перевищує п’ять метрів, і він помітно більший за модель CX-9, яку фактично і замінить.
2024 Mazda CX-90. Фото та відео
Від носа до центральних стійок Mazda CX-90 практично повторює модель CX-60: різними зроблені бампери, а ще флагман має більш пухкі крила і розширений хромований декор. Задня частина кузова повністю оригінальна: розтягнута колісна база, збільшений задній звис, більша площа бічного скління. Запропоновано колеса діаметром до 21 дюйма.
За такою ж логікою створено і салон: передня частина моделей CX-90 і CX-60 однакова. Прилади є повністю віртуальними, медіасистема може мати дисплей діагоналлю 10,25 або 12,3 дюйма, за доплату запропоновано проекційний дисплей. Також в списку опцій є система кругового огляду, аудіосистема Bose з дванадцятьма динаміками, панорамний дах та багато іншого.
А ось задня частина флагмана своя. Другий ряд — це тримісний диван, або окремі капітанські крісла з масивним боксом-підлокітником по центру. У базову комплектацію входить третій ряд, і він також запропонований у двох варіантах – для двох або трьох сідоків. Тобто у самому місткому варіанті Mazda CX-90 має рідкісний у цьому класі восьмимісний салон. Як і у випадку з CX-60, обіцяно дуже високу якість оздоблювальних матеріалів. У топовій версії використані шкіра Nappa, дерев’яний шпон і незвичайна прострочка, зроблена в японському стилі Kumihimo.
Читайте також BMW представила найпотужнішу версію M3
Оскільки Mazda CX-90 призначена для американського ринку, ні базового атмосферника 2.5, ні турбодизелів в продажі не буде. На вибір дві версії. Перша має рядну бензинову турбошістку e-Skyactiv G об’ємом 3,3 літра. Але якщо у кросовера CX-60 вона видає 284 к.с. та 450 Нм, то для моделі CX-90 її форсували до 345 к.с. і 500 Нм: це найпотужніший двигун, який за всю історію бренду встановлювався на серійних автомобілях Mazda. Коробка передач – восьмиступінчастий “автомат”, у якого замість гідротрансформатора встановлено мокре зчеплення та скромний електродвигун. Їхати на чистій електротязі авто не може, тому в компанії називають таку версію “м’яким” гібридом.
Друга версія – повноцінний підзаряджаємий гібрид PHEV, що дозволяє їздити в електричному режимі (хоча з порожнім бензобаком використовувати авто заборонено). Чотирьохциліндровий атмосферник 2.5 та електродвигун сумарно видають 327 к.с. і 500 Нм, восьмиступінчаста коробка передач – така ж сама, що й у шестициліндрового варіанта. Літій-іонний тяговий акумулятор ємністю 17,8 кВт∙год можна зарядити від терміналу, а ще тільки такий гібрид має побутову розетку на 1 500 Вт у багажнику. Обидві модифікації Mazda CX-90 штатно мають повний привід i-Activ з муфтою підключення передньої осі.
У частині шасі моделі CX-60 і CX-90 однакові: спереду – двоважільна підвіска, ззаду – багатоважільна. Але ні адаптивних амортизаторів, ні пневмобалонів в арсеналі немає, лише пасивна пружинна підвіска. Є електронна система KPC (Kinematic Posture Control), яка раніше дебютувала на родстері Mazda MX-5. Вона дозволяє зменшувати крен в поворотах, підгальмовуючи внутрішнє заднє колесо. Також до базової комплектації включено комплекс електронних помічників i-Activsense.
Випускати кросовери Mazda CX-90 будуть у Японії, але постачання поки що планується тільки в Північну Америку. Старт продажів відбудеться орієнтовно у середині року. А для інших регіонів світу Mazda готує трохи компактнішу і скромнішу модель CX-80, яка теж матиме три ряди сидінь.
Читайте також Hyundai розсекретив кросовер Kona другого покоління