Моду на позашляхові версії серійних суперкарів, яку досі просували тюнінг-ательє, підхопили раптово повноцінні автовиробники. Нещодавно відбулася прем’єра купе Porsche 911 Dakar, а тепер компанію йому склав Lamborghini Huracan Sterrato. Хоча італійці почали думати в цьому напрямку раніше за німецьких колег: перші рендери позашляхового Huracan були опубліковані ще в 2019 році. Тепер же Sterrato (італійською “брудна дорога”) повністю готовий до виробництва.
Lamborghini Huracan Sterrato ‘2023
Справжнє бездоріжжя такому Lamborghini, звичайно, не по зубах, але для швидкої їзди по розбитих дорогах, відносно рівних грунтівок або степів цей Huracan підійде. Підвіска з адаптивними амортизаторами серйозно перероблена та посилена, збільшений вертикальний хід коліс, а кліренс збільшився на 44 мм порівняно з базовою моделлю Huracan Evo.
Збережено повнокероване шасі, передня колія стала ширшою на 30 мм, задня — на 34 мм. Замість асфальтових шин Pirelli P Zero встановлені вседорожні Bridgestone Dueler AT002 із збільшеним профілем: розмірність на передній осі – 235/40 R19, на задній – 285/40 R19. Причому вони зроблені за технологією run flat: на пробитих шинах можна проїхати до 80 км (зі швидкістю до 80 км/год), адже запаски в Huracan немає.
Читайте також Короткий огляд нового Ford Mustang сьомого покоління
Атмосферний двигун V10 5.2 – в тій же версії, що у наймолодшої в нинішньому сімействі задньопривідної моделі Huracan Evo RWD: потужність – 610 к.с., крутний момент – 560 Нм (повнопривідний Huracan Evo має 640 к.с.). Семиступінчастий “робот” з двома зчепленнями, повнопривідна трансмісія і задній диференціал з самоблокуванням стандартні, але їздова електроніка переналаштована. Крім дорожніх режимів Strada та Sport, з’явився новий пресет Rally.
Lamborghini Huracan Sterrato має захисний пластиковий обвіс, знизу встановлений алюмінієвий захист, на даху – багажні рейлінги, а повітрозабірник двигуна піднятий над дахом, щоб у нього попадало менше пилу. У результаті габаритна висота купе зросла на 83 мм – до 1 248 мм. У салоні — особлива оббивка сидінь алькантарою, а меню медіасистеми додана “позашляхова” сторінка з індикаторами крену і тангажу, компасом і відображенням географічних координат.
Читайте також Класифікація легкових автомобілів. Як визначити клас авто
Вся позашляхова підготовка зробила Huracan важчим на 48 кг: суха маса версії Sterraro – 1 470 кг. Разом з менш потужним двигуном та іншими шинами це вплинуло на динамічні характеристики: до “сотні” Huracan Sterrato розганяється за 3,4 с (проти 2,9 с у версії Evo), а до 200 км/год – за 9,8 с ( проти 9,0 с). Максимальна швидкість через шини обмежена на позначці 260 км/год, хоча дорожні Huracan спокійно набирають більше 300 км/год.
Як і Porsche 911 Dakar, позашляховий Lamborghini Huracan Sterrato буде випущений обмеженим тиражем. Але не 2500 штук, а лише 1499 екземплярів. І якщо Dakar коштує від 222 тисяч євро, то за Sterrato проситимуть приблизно 300 тисяч. Точна ціна ще не оприлюднена, адже виробництво машин розпочнеться лише у лютому.
Також Huracan Sterrato став останньою чисто бензиновою моделлю Lamborghini. Далі компанія перейде на гібридні силові установки, і первістком вже наступного року стане спадкоємець моделі Aventador. Хоча випуск бензинових моделей Huracan та Urus ще триватиме до завершення їхнього конвеєрного циклу.
Читайте також Volkswagen представив екстремальну версію Jetta