Серійний електровен Peugeot e-Boxer запропонував дві версії на вибір

Автомобільна группа PSA інтенсивно переводить на електротягу комерційні моделі. Почала з молодших моделей, а тепер вона добралась до венів. Електричну силову установку отримав Peugeot Boxer. Перший приклад такої трансформації компанія представила декілька років тому у вигляді батарейного фургона Citroen Relay (він же Jumper). А Jumper – близнюк Boxer. Однак тоді був представлений попередній прототип. Тепер ми маємо справу з серійною моделлю e-Boxer.

Електрокар буде випускатися в п’яти комбінаціях довжини бази і висоти даху, з вантажопідйомністю від 1150 до 1285 кг і з внутрішнім об’ємом від 8 до 17 м³.

На обидві версії автомобіля встановлюється один синхронний електродвигун на постійних магнітах, який розвиває 122 к.с. і 260 Н • м. Запропоновано дві батареї ємністю 37 і 70 кВт • год. З першою e-Boxer розганяється до 110 км / год (з водієм і половиною повної загрузки), а з другою максималка складає 90 км / ч. Заявлений запас ходу на одній зарядці з меншою батареєю дорівнює 200 км згідно циклу WLTP, а з топовою – всі 340 км. Це на десять кілометрів більше, ніж у молодшого сімейства Peugeot e-Expert / e-Traveller, хоча там номінал батареї більше на п’ять кіловат-годин. Заряджається e-Boxer від настінного терміналу потужністю 7,4 кВт повністю за шість або 12 год (в залежності від розміру батареї); від трифазного терміналу на 22 кВт – за п’ять чи дев’ять годин; від колонки постійного струму (50 кВт) – на 80% за одну годину (з будь-якої з батарей).

Зовні електроверсія відрізняється від звичайного вена з ДВС лише буквами «e» на передніх крилах і шильдиком e-Boxer на задніх дверях.

Порт для зарядки розмістився на місці заливної горловини баку. Салонне дзеркало з вбудованим екраном показує рівень заряду, напругу, струм, режим (D, N або R) і запас ходу.

Читайте також 5 правил правильного шиномонтажу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.