Компанія Volkswagen поступово прощається з бензиновою ерою і готується до повної електрифікації, водночас віддаючи данину кращим моделям минулого: в рамках тюнінг-шоу SEMA в Лас-Вегасі представлена концептуальна Jetta GLI з вражаючим обсягом допрацювань.
Volkswagen Jetta GLI Performance Concept
Перша Jetta GLI з’явилася в 1984 році, в народі її прозвали “GTI з багажником”, оскільки техніка була такою самою, як у хот-хетчу Golf. Спортверсія компактного седана дожила і до наших днів, Jetta GLI у кузові сьомого покоління дебютувала у 2019 році. У 2021 році все актуальне сімейство Jetta пережило рестайлінг.
Нинішня Jetta GLI у стоку оснащується 2,0-літровим бензиновим турбодвигуном EA888 (230 к.с., 350 Нм) у парі з 6-ступінчастою “механікою” або 7-ступінчастим “роботом” DSG з двома зчепленнями, привід – тільки передній. Від менш потужних версій Jetta GLI відрізняється особливим декором, потужними гальмами, диференціалом, який самоблокується, і незалежною задньою підвіскою замість напівзалежної — загалом, цілком серйозний апарат, але показана на виставці SEMA спецверсія Jetta GLI Performance ще серйозніша.
Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV
За основу Performance Concept взято стокову Jetta GLI Autobahn на “механіці”, що коштує у США від 31 585 доларів. Апгрейд для кузова розроблений у власному дизайн-центрі Volkswagen в Каліфорнії: Jetta GLI Performance отримала widebody-обвіс з розширеними на 20 мм крилами, новий передній бампер зі збільшеними повітрозабірниками, новий задній бампер, ковані колеса Rotiform та вінілові наклейки на кузов у формі шестикутників. У салоні аналогічним візерунком прикрашені легкі ковші Recaro, які замінили стандартні передні сидіння.
Технічне доопрацювання версії Performance компанія Volkswagen віддала на відкуп дочірньому британському тюнінг-ательє RacingLine. Двигун отримав новий гоночний турбокомпресор IS38, нову вуглепластикову систему впуску, покращену систему охолодження з масляним радіатором – віддача зросла до 355 к.с. і 504 Нм (це, до речі, більше, ніж у повнопривідного VW Golf R). Коробка передач залишилася стандартною, але отримала посилене зчеплення.
Читайте також Great Wall представив серійний фастбек Ora Lightning Cat