Volkswagen Jetta GLI Performance Concept

Volkswagen представив екстремальну версію Jetta

Компанія Volkswagen поступово прощається з бензиновою ерою і готується до повної електрифікації, водночас віддаючи данину кращим моделям минулого: в рамках тюнінг-шоу SEMA в Лас-Вегасі представлена концептуальна Jetta GLI з вражаючим обсягом допрацювань.

Volkswagen Jetta GLI Performance Concept

Перша Jetta GLI з’явилася в 1984 році, в народі її прозвали “GTI з багажником”, оскільки техніка була такою самою, як у хот-хетчу Golf. Спортверсія компактного седана дожила і до наших днів, Jetta GLI у кузові сьомого покоління дебютувала у 2019 році. У 2021 році все актуальне сімейство Jetta пережило рестайлінг.
Нинішня Jetta GLI у стоку оснащується 2,0-літровим бензиновим турбодвигуном EA888 (230 к.с., 350 Нм) у парі з 6-ступінчастою “механікою” або 7-ступінчастим “роботом” DSG з двома зчепленнями, привід – тільки передній. Від менш потужних версій Jetta GLI відрізняється особливим декором, потужними гальмами, диференціалом, який самоблокується, і незалежною задньою підвіскою замість напівзалежної — загалом, цілком серйозний апарат, але показана на виставці SEMA спецверсія Jetta GLI Performance ще серйозніша.

Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV

Volkswagen Jetta GLI Performance Concept
Volkswagen Jetta GLI Performance Concept

За основу Performance Concept взято стокову Jetta GLI Autobahn на “механіці”, що коштує у США від 31 585 доларів. Апгрейд для кузова розроблений у власному дизайн-центрі Volkswagen в Каліфорнії: Jetta GLI Performance отримала widebody-обвіс з розширеними на 20 мм крилами, новий передній бампер зі збільшеними повітрозабірниками, новий задній бампер, ковані колеса Rotiform та вінілові наклейки на кузов у формі шестикутників. У салоні аналогічним візерунком прикрашені легкі ковші Recaro, які замінили стандартні передні сидіння.

Volkswagen Jetta GLI Performance Concept
Volkswagen Jetta GLI Performance Concept

Технічне доопрацювання версії Performance компанія Volkswagen віддала на відкуп дочірньому британському тюнінг-ательє RacingLine. Двигун отримав новий гоночний турбокомпресор IS38, нову вуглепластикову систему впуску, покращену систему охолодження з масляним радіатором – віддача зросла до 355 к.с. і 504 Нм (це, до речі, більше, ніж у повнопривідного VW Golf R). Коробка передач залишилася стандартною, але отримала посилене зчеплення.

Читайте також Great Wall представив серійний фастбек Ora Lightning Cat

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.