Три роки тому під час зміни покоління кросовери-близнюки Kuga/Escape здивували незвичним дизайном із плескатим носом. Але покупцям в Америці такий дизайн, судячи з всього, не сподобався. Якщо колишній Escape знаходив по 300 тисяч покупців щорічно, то з виходом нової моделі попит скоротився вдвічі – до 145 тисяч штук за підсумками минулого року. Причому навіть співплатформний Ford Bronco Sport (торік 108 тисяч) не компенсував це падіння. Тому оновлений Ford Escape дебютував із переробленою зовнішністю.
Ford Escape 2023. Фото та відео
Передня частина кузова повністю нова: решітка радіатора переїхала вгору, і до неї тепер дістає передня кромка капота, яка теж розташована вище ніж раніше. Нові фари – зі світлодіодами вже в базовій версії, але у простих комплектацій вони рефлекторні, і тільки дорогим кросоверам передбачені лінзи, а за доплату ще й смужка, яка світиться над решіткою радіатора. На кормі нові ліхтарі, але бампер залишився колишнім.
Позначення початкових комплектацій змінено: замість індексів S, SE і SEL тепер використовуються назви Base та Active, хоча найдорожча версія спочатку називалася Titanium. А “спортивний” пакет ST-Line – новинка тільки для США, адже в Європі чи Азії такі Escape/Kuga були спочатку. Така версія має інші грати радіатора, накладку на задньому бампері, збільшений спойлер на п’ятих дверях, а також червоний декор у інтер’єрі.
Сам інтер’єр майже не змінився. Базові прилади тепер не стрілочні, а намальовані на восьмидюймовому екрані з додатковими бічними секціями. У списку опцій збережено широкоформатний дисплей приладової панелі (12,3 дюйма). Нова медіасистема Sync 4, така ж як і у новому Ford Mustang включена в базове оснащення і за замовчуванням має восьмидюймовий тачскрин (насамперед він був опцією), а за доплату тепер можна замовити великий екран на 13,2 дюйми, в який інтегроване управління клімат-контролем. У китайського Escape таке рішення було ще півтора роки тому. Apple CarPlay та Android Auto у будь-якому разі відтепер бездротові.
Читайте також Розсекречено новий Hyundai Grandeur
Ford Escape зберіг поздовжнє регулювання заднього ряду (в діапазоні 152 мм). Комплекс систем безпеки Ford Co-Pilot360 доопрацьований: наприклад, система автоматичного гальмування працює під час поворотів на перехрестях, відстежуючи машини на зустрічній смузі.
Технічних змін немає. На вибір, як і раніше, є чотири силові установки. Турботрійка 1.5 EcoBoost (184 к.с.) та турбочетвірка 2.0 EcoBoost (253 к.с.) агрегатуються з восьмиступінчастим “автоматом”. Повний привід – опція для базового двигуна та стандартне оснащення для дволітрових машин. А ще є два гібриди.
Обидва мають бензиновий атмосферник 2.5 (167 к.с.), що працює за циклом Аткінсона, електродвигун та електромеханічний варіатор. Базовий гібрид – це 203 к.с. у піку, маленька батарея та вибір між переднім та повним приводом. Plug-in Гібрид має великий акумулятор і підвищену пікову потужність (224 к.с.), але привід тільки передній.
Виробництво оновлених кросоверів у США розпочнеться найближчим часом, місцеві дилери отримають автівки вже на початку 2023 року. Стартова ціна зросте приблизно на 300 доларів: тепер від 27 500 доларів. А згодом оновиться європейська Kuga.
Читайте також Компанія Dodge представила новий кросовер