Для американського підрозділу Honda це вже третя прем’єра кросоверів за рік. Влітку дебютували нові HR-V і CR-V, а тепер оновився і повнорозмірний кросовер Honda Pilo, який став найбільшим і найпотужнішим в історії бренду.
Honda Pilot 2023. Фото та відео
Дизайнерський образ Honda Pilot змінюється циклічно від покоління до покоління. Перший кросовер був “зализаним”, другому дістався брутальний образ. Третій Pilot знову став обтічним, і ось четвертій генерації знову додали масивності. Більше плоских поверхонь, вертикальні радіаторні грати, довгий горизонтальний капот: новий кросовер виглядає бійцем. А на додачу він відразу на 86 мм довший за попередника: тепер його довжина складає 5 077 мм. Скромне збільшення також є в ширину (плюс 3 мм, до 1994 мм) і висоту (плюс 10 мм, до 1803 мм).
Збільшено колісну базу (плюс 71 мм, до 2891 мм) та колію. Та й загалом платформа значно модернізована. Спереду, як і раніше, стійки McPherson, а позаду багатоважільна підвіска, але всі елементи посилені, кутова жорсткість підвіски зросла на 12%. Також інженери додали жорсткості рульовій колонці та всьому кузову. Навіть діаметр передніх гальмівних дисків став більшим: 350 мм замість 320 мм.
Збережено одну з головних цінностей Honda Pilot — восьмимісний салон. Третій ряд сидінь, як і раніше, розрахований на трьох пасажирів замість двох у більшості конкурентів. Пасажирамтретього ряду навіть додали комфорту: відстань до другого ряду зросла на 15 мм, а кут нахилу спинок збільшений з 6 до 10 градусів. На другому ряду теж побільшало місця для ніг (плюс 61 мм у поздовжньому напрямку), а ще покупцям тепер не доведеться вибирати між версіями з тримісним диваном та двома роздільними кріслами.
На другому ряду тепер встановлений диван-трансформер: середню секцію можна не тільки скласти, перетворивши на великий підлокітник, а й демонтувати, прибравши “сендвіч” у спеціальну нішу під підлогою багажника. Саме завдяки їй обсяг відсіку за третім рядом одним махом зріс із 524 до 635 літрів (за методикою SAE). Максимальний об’єм багажника зі складеними сидіннями другого та третього рядів – 3 219 літрів проти 3 092 літрів у попередньої моделі. А ще по салону розкидано аж 14 підсклянників.
Читайте також BMW XM: серійна версія
Базовий Pilot має комбіновану панель приладів (аналоговий спідометр плюс дисплей) та семидюймовий дисплей медіасистеми. У дорожчих версій діагональ екрану мультимедіа збільшена до дев’яти дюймів, а Apple CarPlay та Android Auto підключаються бездротовим способом. Нарешті, у топ-версії – повністю віртуальна приладова панель з екраном на 10,2 дюйми та проекційний дисплей. Розробники обіцяють якісніші оздоблювальні матеріали. Вже в базовій версії є колінні подушки безпеки для водія та переднього пасажира (всього в авто вісім подушок), а також комплекс Honda Sensing із радаром адаптивного круїз-контролю.
Honda не стала переводити Pilot на турботягу. Під капотом, як і раніше, атмосферний V6 об’ємом 3.5 літра, але серйозно доопрацьований. Хоча в 2022 році таке оновлення може здатися запізнілим: замість одновальних головок блоку (SOHC) з’явилися двовальні (DOHC). Кількість клапанів не змінилася (їх і раніше було 24), та й система відключення частини циліндрів при низьких навантаженнях вже була, але самі головки стали компактнішими. Потужність двигуна зросла з 284 до 289 к.с., а ще він став більш тяговитим: максимальний крутний момент не змінився (355 Нм), але досягається при 5000 об/хв замість 4700 об/хв у колишнього двигуна.
Замість дев’ятиступінчастого “автомата” з’явився десятиступінчастий, вже знайомий по іншим моделям Honda та Acura. У нього кнопковий пульт керування, а на кермі штатно є пелюстки перемикання передач. Прості версії мають передній привід та їздові режими Normal, Econ, Snow, Sport та Tow. За доплату пропонується модернізована трансмісія i-VTM4 з індивідуальними муфтами підключення задніх коліс. Вони спрацьовують на 30% швидше за колишні, і тепер назад передається на 40% більше тяги (до 70% від загального крутного моменту). Бонус – позашляхові режими Sand та Trail. Також вперше з’явилася система допомоги спуску з гори, причому вже у базовій версії із переднім приводом.
На вершині сімейства стоїть Honda Pilot TrailSport. Така “позашляхова” модифікація з’явилася в гамі рік тому, але була зроблена нашвидкоруч, а для нової моделі її включили в проект спочатку, і відмінностей від стандартного Пілота тепер більше. Основні особливості – посилені пружини та амортизатори, інші стабілізатори, збільшений на 25 мм кліренс, перекалібрований повний привід, сталевий захист знизу та штатні AT-шини. А система кругового огляду додає режим TrailWatch, що допомагає орієнтуватися на складному рельєфі.
Як і у випадку з колишніми поколіннями, випускати новий Pilot будуть на заводі Honda в штаті Алабама. Причому, старт виробництва відбудеться буквально цими днями, і вже в грудні автомобілі надійдуть до американських дилерів. Ціни поки не оголошені, але нинішній Honda Pilot тут коштує від 38 тисяч доларів.
Читайте також Представлений електричний кросовер Mercedes-Benz EQE SUV