Ліфтбек Polestar 2 зазнав першої масштабної модернізації — і так само, як співплатформенні електрокари Volvo XC40 і C40 змінив тип базового приводу. Якщо раніше версії Single Motor мали передній привід, то тепер задній. Сама собою модульна платформа CMA колишня, але інженери замінили не тільки тягові двигуни, а й іншу електротехніку.
2024 Polestar 2
Базова версія Standard Range Single Motor тепер має задній синхронний електродвигун, який видає 272 к.с. та 490 Нм, тоді як колишній передньопривідний ліфтбек мав лише 231 к.с. та 330 Нм. Час розгону до “сотні” скоротився з 7,4 до 6,4 с. Тягова батарея LG Chem так само має ємність 69 кВт∙год, але змінений її хімічний склад. Це дозволило збільшити паспортну дальність ходу (з 474 до 518 км) та підвищити потужність зарядного пристрою постійного струму (з 130 до 135 кВт).
У задньопривідної версії Long Range Single Motor потужність двигуна збільшена до 299 к.с., а крутний момент – до 490 Нм. Тому до 100 км/год такий ліфтбек розганяється ще швидше – за 6,2 с. А повнопривідна версія Long Range Dual Motor – це 421 к.с. та 740 Нм замість колишніх 408 к.с. та 660 Нм. На передній осі тут встановлений асинхронний електродвигун, який підключається лише за потреби. Час розгону до “сотні” зменшено з 4,7 до 4,5 с. Нарешті, у топ-версії Performance збереглася пікова потужність (476 к.с.), але крутний момент збільшений з 680 до 740 Нм, а прискорення до 100 км/год займає 4,2 с замість 4,4 с.
Версії Long Range також отримали нову тягову батарею фірми CATL, ємність якої збільшена з 78 до 82 кВт∙год, а потужність зарядного пристрою постійного струму підвищена з 155 до 205 кВт. Заміна акумулятора разом з ефективнішими електродвигунами дозволила збільшити дальність ходу на одній зарядці: у задньопривідної версії Long Range Single Motor – з 542 до 635 км, а у повнопривідної Long Range Dual Motor – з 482 до 592 км. Однак у двомоторних машин для США, Канади, Китаю та Південної Кореї поки що залишилися старі акумулятори та зарядні пристрої.
Читайте також Abarth 500e став першим електрокаром бренду
Головна візуальна прикмета модернізованих машин — суцільна заглушка замість імітації радіаторної решітки. Розробники називають цю панель SmartZone, адже на ній встановлені камера та радар адаптивного круїз-контролю. Також змінено дизайн коліс. Інтер’єр аналогічний дорестайлінговим авто, але розширено базову комплектацію: до неї тепер входять бездротова зарядка для гаджетів, камери кругового огляду, система утримання в смузі руху та низка інших асистентів.
Модернізовані електромобілі Polestar 2 вже доступні для замовлення в Європі, але постачання розпочнеться лише у третьому кварталі цього року. Стартова ціна – 50 190 євро, а топ-версія Performance коштує мінімум 64 690 євро.
Читайте також Hyundai розсекретив кросовер Kona другого покоління