Новий седан BMW M3 CS зберіг повноцінний п’ятимісний салон і, як і раніше, придатний для щоденного використання. Хоч і став здібнішим на гоночному треку.
2024 BMW M3 CS
За основу взято повнопривідний седан BMW M3 Competition xDrive з восьмиступінчастим “автоматом” та активним заднім M-диференціалом. Збережено режим дрифту, у якому передній привід примусово відключається разом із системою стабілізації. Форсований бітурбодвигун 3.0 такий же, як у моделі M4 CSL. Новий кований колінвал, інший блок управління та підвищений тиск наддуву (з 1,7 до 2,1 бара) дозволили збільшити потужність з 510 до 550 к.с., хоча крутний момент не змінився (650 Нм). З’явилися жорсткіші опори двигуна.
Читайте також Позашляховий Porsche 911 Dakar вийшов обмеженим тиражем
Боротьба із зайвою вагою виявилася досить помірною. Наприклад, передні крісла хоч і зроблені з вуглепластику, але мають повний набір електричних регулювань та обігріву. Про спрощення шумоізоляції мови зовсім не йдеться. Але номенклатура вуглепластикових деталей все ж таки розширена: з цього матеріалу зроблені дах, капот, корпуси дзеркал і повітрозабірників, спойлер, дифузор і спліттер, а також кожух центрального тунелю. Встановлено титанову випускну систему. У результаті седан схуд всього на 20 кг: споряджена маса – 1 765 кг.
Читайте також BMW XM: серійна версія
У підвісці – нові пружини, адаптивні амортизатори та стабілізатори, орієнтовані на заїзди треком. Переналаштований кермовий механізм, встановлені ковані колеса та трекові шини, хоча без доплати можна замовити і дорожні. Але якщо купе BMW M4 CSL штатно має вуглець-керамічні гальма, то для седана M3 CS це опція. Розвинений алюмінієвий підсилювач під капотом чотиридверці теж встановлюється тільки за доплату.
Читайте також Позашляховий спорткар Lamborghini Huracan Sterrato став серійним
У результаті BMW M3 CS може розігнатися до 100 км/год за 3,4 с проти 3,5 с у повнопривідного седана M3 і 3,7 с у задньопривідного купе M4 CSL. Але в розгоні до 200 км/год виграє вже дводверка з двома ведучими колесами: 10,7 с проти 11,1 с у M3 CS. Обмежувач швидкості видалений, тому максималка – 302 км/год замість 290 км/год у звичайного BMW M3, хоча купе M4 CSL поїде ще швидше (307 км/год).
Читайте також Новий BMW M2. Короткий огляд
Головні зовнішні відмінності версії CS від стандартної “емки” – нові “ніздрі” з червоною окантовкою та яскраво-жовті ходові вогні. Передня панель з двома об’єднаними екранами без козирків – як у всіх рестайлінгових “трійок”. Інтер’єр оздоблено декором під вуглепластик, кермо — із замшевим оздобленням обода та нульовою міткою.
Виробництво седанів BMW M3 CS розпочнеться у березні, тираж формально не обмежений (на відміну від купе M4 CSL), проте випускати такі машини будуть у невеликих кількостях. Ціна – 146 тисяч євро, тобто майже на 46 тисяч більше, ніж у повнопривідного седана M3. Втім, BMW M4 CSL ще дорожче – щонайменше 165 тисяч євро.
Читайте також Оновлений Polestar 2 отримав задній привід замість переднього