Через тиждень після прем’єри рестайлінгових кросоверів Mercedes-Benz GLE і GLE Coupe дебютували оновлені версії їхніх головних конкурентів —BMW X5 і X6. І якщо машини з трипроменевою зіркою зовні майже не змінилися, то у компанії BMW застосували інший підхід.
2024 BMW X5 & X6
Втім, обійшлося без радикальних змін: нове обличчя з двоповерховою оптикою, як у старшого кросовера BMW X7, моделям X5 і X6 не дісталося. Новий стиль поки що належить тільки найбільшим і престижним моделям компанії. Проте впізнати рестайлінгові авто можна легко. Вони отримали нові, більш вузькі фари (висота зменшена на 35 мм) з вбудованими ходовими вогнями у вигляді здвоєних стрілок, які також відповідають за сигнали повороту.
BMW X5 відтепер за замовчуванням оснащений пакетом xLine, який включає розширене чорне оздоблення по периметру кузова. А купеподібний BMW X6 вже “в базі” тепер має пакет M Sport з більш агресивним обвісом, 20-дюймовими колесами та M-підвіскою. Чорний декор пропонується за доплату. Для X5 пакет M Sport, як і раніше, опція, а ще для нього вперше запропоновані “ніздрі” з підсвічуванням: раніше їх можна було замовити тільки для моделі X6.
Читайте також BMW представила найпотужнішу версію M3
Що стосується оформлення корми, то тут рестайлінг торкнувся лише “ікс-п’ятого”: у нього нові задні ліхтарі з X-подібним малюнком та інший задній бампер. У “ікс-шостого” дизайнери змінили лише обрамлення патрубків випускної системи. Нарешті, для всього сімейства запропоновано розширену палітру кольорів кузова.
Слідом за моделлю X7 молодші кросовери отримали новий інтер’єр: у них тепер теж єдина панель-безкозирка з двома екранами, яка називається BMW Live Cockpit Plus. Перед водієм – приладова панель діагоналлю 12,3 дюйми та мультимедійний тачскрин на 14,9 дюйми. Окремого пульта клімат-контролю більше немає (збережена лише пара гарячих кнопок), все управління інтегровано в медіасистему, а від центральних дефлекторів вентиляції залишилися лише невеликі прорізи в торпедо.
Передня панель вже “в базі” обтягнута шкірозамінником, перед пасажиром вбудований орнамент, який світиться, з індексом моделі або логотипом M-підрозділу. Замість повноцінного джойстика “автомата” тепер мініатюрний селектор, зате підрульові пелюстки перемикання передач включені до базового оснащення. У медіасистеми розширені онлайн-можливості, а одна з нових опцій – BMW Digital Key Plus, що дозволяє відмикати та запускати машину зі смартфона.
Всі бензинові та дизельні кросовери тепер мають новий 48-вольтовий стартер-генератор, який інтегрований у восьмиступінчастий “автомат”. Він видає 12 к.с. та 200 Нм, допомагаючи у перші секунди розгону, а також працює в рамках системи старт-стоп. Базовий бітурбодизель 3.0 у версій xDrive30d хоч і видає колишні 286 к.с. і 650 Нм, але отримав нову систему впорскування та сталеві поршні замість алюмінієвих. З урахуванням допомоги стартер-генератора сукупна віддача сягає 298 к.с. та 670 Нм. Версія xDrive40d у оновлених кросоверів поки що не з’явилася.
Читайте також Компанія Audi представила Q8 e-tron та Q8 Sportback e-tron
Модифікаціям xDrive40i належить серйозно модернізована рядна турбошістка 3.0, вже відома за моделлю X7. У неї нові системи упорскування та запалення, а також газорозподільний механізм. Потужність зросла з 333 до 380 к.с., крутний момент – з 450 до 520 Нм. А з урахуванням стартера-генератора тяга досягає 540 Нм, хоча на максимальну потужність він не впливає. Час розгону до сотні скоротився з 5,7 до 5,4 с. Для американського ринку також є BMW X5 sDrive40i із заднім приводом, але для “ікс-шостого” така версія не передбачена.
Восьмициліндрові кросовери змінили позначення M50i на більш дорогий індекс M60i, але техніка у них не змінилася. Бітурбодвигун V8 4.4, як і раніше, видає 530 к.с. та 750 Нм, а розгін до 100 км/год займає ті ж 4,3 секунди. Стартер-генератор ніяк не вплинув на граничні характеристики.
Найсерйозніші допрацювання торкнулися Plug-in гібрида BMW X5, і в його випадку зміна індексу xDrive45e на більш “дорослий” xDrive50e цілком заслужена. Трилітровий бензиновий турбодвигун форсований з 286 к.с. до 313 к.с. (крутний момент, як і раніше 450 Нм), а віддача вбудованого в коробку передач електродвигуна збільшена зі 113 к.с. та 265 Нм до 197 к.с. та 450 Нм. Пікова потужність гібридної системи зросла з 394 до 490 к.с., а крутний момент – з 600 до 700 Нм.
Ємність розташованого під заднім диваном тягового акумулятора збільшена з 22,3 до 25,7 кВт∙год, а максимальна дальність ходу в електричному режимі зросла з 88 до 110 км згідно циклу WLTP. Потужність бортового зарядного пристрою змінного струму збільшена з 3,7 до 7,4 кВт. Зрештою, час розгону до “сотні” скоротився з 5,6 до 4,8 с. Найпотужніші версії X5 M та X6 M будуть оновлені пізніше.
Читайте також Volvo EX90. Перший огляд електричного флагмана
Що стосується ходової частини, то, крім скоригованих калібрувань, модернізація принесла кросоверам тільки нові стабілізатори поперечної стійкості. Базова конфігурація – пружинна підвіска з адаптивними амортизаторами, за доплату – пневмопідвіска, активні стабілізатори та активний задній диференціал.
У продажу оновлені кросовери з’являться у квітні, хоча прийом замовлень уже відкритий та ціни оголошено. У Німеччині BMW X5 коштує від 86 300 євро, а за BMW X6 просять мінімум 93 400 євро.
Читайте також BMW XM: серійна версія