2024 BMW X5

Компанія BMW оновила кросовери X5 та X6 одночасно

Через тиждень після прем’єри рестайлінгових кросоверів Mercedes-Benz GLE і GLE Coupe дебютували оновлені версії їхніх головних конкурентів —BMW X5 і X6. І якщо машини з трипроменевою зіркою зовні майже не змінилися, то у компанії BMW застосували інший підхід.

2024 BMW X5 & X6

Втім, обійшлося без радикальних змін: нове обличчя з двоповерховою оптикою, як у старшого кросовера BMW X7, моделям X5 і X6 не дісталося. Новий стиль поки що належить тільки найбільшим і престижним моделям компанії. Проте впізнати рестайлінгові авто можна легко. Вони отримали нові, більш вузькі фари (висота зменшена на 35 мм) з вбудованими ходовими вогнями у вигляді здвоєних стрілок, які також відповідають за сигнали повороту.

2024 BMW X5
2024 BMW X5

BMW X5 відтепер за замовчуванням оснащений пакетом xLine, який включає розширене чорне оздоблення по периметру кузова. А купеподібний BMW X6 вже “в базі” тепер має пакет M Sport з більш агресивним обвісом, 20-дюймовими колесами та M-підвіскою. Чорний декор пропонується за доплату. Для X5 пакет M Sport, як і раніше, опція, а ще для нього вперше запропоновані “ніздрі” з підсвічуванням: раніше їх можна було замовити тільки для моделі X6.

Читайте також BMW представила найпотужнішу версію M3

2024 BMW X5
2024 BMW X5

Що стосується оформлення корми, то тут рестайлінг торкнувся лише “ікс-п’ятого”: у нього нові задні ліхтарі з X-подібним малюнком та інший задній бампер. У “ікс-шостого” дизайнери змінили лише обрамлення патрубків випускної системи. Нарешті, для всього сімейства запропоновано розширену палітру кольорів кузова.

Слідом за моделлю X7 молодші кросовери отримали новий інтер’єр: у них тепер теж єдина панель-безкозирка з двома екранами, яка називається BMW Live Cockpit Plus. Перед водієм – приладова панель діагоналлю 12,3 дюйми та мультимедійний тачскрин на 14,9 дюйми. Окремого пульта клімат-контролю більше немає (збережена лише пара гарячих кнопок), все управління інтегровано в медіасистему, а від центральних дефлекторів вентиляції залишилися лише невеликі прорізи в торпедо.

2024 BMW X5
2024 BMW X5

Передня панель вже “в базі” обтягнута шкірозамінником, перед пасажиром вбудований орнамент, який світиться, з індексом моделі або логотипом M-підрозділу. Замість повноцінного джойстика “автомата” тепер мініатюрний селектор, зате підрульові пелюстки перемикання передач включені до базового оснащення. У медіасистеми розширені онлайн-можливості, а одна з нових опцій – BMW Digital Key Plus, що дозволяє відмикати та запускати машину зі смартфона.

Всі бензинові та дизельні кросовери тепер мають новий 48-вольтовий стартер-генератор, який інтегрований у восьмиступінчастий “автомат”. Він видає 12 к.с. та 200 Нм, допомагаючи у перші секунди розгону, а також працює в рамках системи старт-стоп. Базовий бітурбодизель 3.0 у версій xDrive30d хоч і видає колишні 286 к.с. і 650 Нм, але отримав нову систему впорскування та сталеві поршні замість алюмінієвих. З урахуванням допомоги стартер-генератора сукупна віддача сягає 298 к.с. та 670 Нм. Версія xDrive40d у оновлених кросоверів поки що не з’явилася.

Читайте також Компанія Audi представила Q8 e-tron та Q8 Sportback e-tron

2024 BMW X6 M60i
2024 BMW X6 M60i

Модифікаціям xDrive40i належить серйозно модернізована рядна турбошістка 3.0, вже відома за моделлю X7. У неї нові системи упорскування та запалення, а також газорозподільний механізм. Потужність зросла з 333 до 380 к.с., крутний момент – з 450 до 520 Нм. А з урахуванням стартера-генератора тяга досягає 540 Нм, хоча на максимальну потужність він не впливає. Час розгону до сотні скоротився з 5,7 до 5,4 с. Для американського ринку також є BMW X5 sDrive40i із заднім приводом, але для “ікс-шостого” така версія не передбачена.

Восьмициліндрові кросовери змінили позначення M50i на більш дорогий індекс M60i, але техніка у них не змінилася. Бітурбодвигун V8 4.4, як і раніше, видає 530 к.с. та 750 Нм, а розгін до 100 км/год займає ті ж 4,3 секунди. Стартер-генератор ніяк не вплинув на граничні характеристики.

2024 BMW X6 M60i
2024 BMW X6 M60i

Найсерйозніші допрацювання торкнулися Plug-in гібрида BMW X5, і в його випадку зміна індексу xDrive45e на більш “дорослий” xDrive50e цілком заслужена. Трилітровий бензиновий турбодвигун форсований з 286 к.с. до 313 к.с. (крутний момент, як і раніше 450 Нм), а віддача вбудованого в коробку передач електродвигуна збільшена зі 113 к.с. та 265 Нм до 197 к.с. та 450 Нм. Пікова потужність гібридної системи зросла з 394 до 490 к.с., а крутний момент – з 600 до 700 Нм.

Ємність розташованого під заднім диваном тягового акумулятора збільшена з 22,3 до 25,7 кВт∙год, а максимальна дальність ходу в електричному режимі зросла з 88 до 110 км згідно циклу WLTP. Потужність бортового зарядного пристрою змінного струму збільшена з 3,7 до 7,4 кВт. Зрештою, час розгону до “сотні” скоротився з 5,6 до 4,8 с. Найпотужніші версії X5 M та X6 M будуть оновлені пізніше.

Читайте також Volvo EX90. Перший огляд електричного флагмана

2024 BMW X6 M60i
2024 BMW X6 M60i

Що стосується ходової частини, то, крім скоригованих калібрувань, модернізація принесла кросоверам тільки нові стабілізатори поперечної стійкості. Базова конфігурація – пружинна підвіска з адаптивними амортизаторами, за доплату – пневмопідвіска, активні стабілізатори та активний задній диференціал.

У продажу оновлені кросовери з’являться у квітні, хоча прийом замовлень уже відкритий та ціни оголошено. У Німеччині BMW X5 коштує від 86 300 євро, а за BMW X6 просять мінімум 93 400 євро.

Читайте також BMW XM: серійна версія

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.